Komentowana treść: Super Stardust - recenzja
[#1] Re: Super Stardust - recenzja
Wersja kompaktowa dla CD32 ma dodatkowo animowane intro i wstawki między światami.

Wersja kompaktowa CD32 ma jeszcze dodatkowo w wiekszosci oprawy muzycznej, inny, w porownaniu z wersja dyskietokowa, soundtrack. Zapisany w formacie "AudioCD".
[#2] Re: Super Stardust - recenzja
Się zastanawiam czy da się uruchomić wersję CD32 na Pegazie
[#3] Re: Super Stardust - recenzja

@Arbuz, post #2

Jeśli Ci się uda uruchomić wersję CD32, to wypróbuj te kody:

HAVEACOOKIE
GIRLSRGREAT
LETSPLAYSSD
HARDASNAILS

[#4] Re: Super Stardust - recenzja

@APC74, post #3

Na razie nie mam jeszcze wersji na CD32
[#5] Re: Super Stardust - recenzja
nie zapomne jak zobaczylem ostatni tunel kopara opada co mozna wycisnac z AGAty na takim wolnym sprzecie, dokladnie to samo odczciucie mam za kazdym razem jak odpalam ta gre na CD32 i niemal tak samo jak zobaczylem Stardust na A500 (koniec poczatkowego intra) muzyka oraz sfx w Stardust i SuperStardust super
[#6] Re: Super Stardust - recenzja

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #5

Masz na myśli tunel z pingwinem? Wg mnie był chyba najmniej spektakularny w SSD.
[#7] Re: Super Stardust - recenzja

@PopoCop, post #6

tak ten, dynamika predkosc i kolory zmiana barw cos pieknego, polecam wersje CD32 na CD32!
[#8] Re: Super Stardust - recenzja

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #5

tak samo jak zobaczylem Stardust na A500 (koniec poczatkowego intra)

Zwykły anim w 32 kolorach szarości (podesłać Ci?) + dźwięk, który ładnie przechodzi z kanału prawego na lewy i znów na prawy. Proste jak konstrukcja cepa, lecz jakoś w tamtych czasach nikt nie wpadał na tak proste rozwiązania dla tego typu efektów.
[#9] Re: Super Stardust - recenzja

@Arbuz, post #4

tu jest legalnie do pobrania SSD na CD32

www.dream17.co.uk/softography.php?id=18
[#10] Re: Super Stardust - recenzja

@Arbuz, post #4

Jak już będziesz miał, to na płycie ACS_CoverCD_3-01 jest instaler na HD do wersji CD32, a na Aminecie jest Cheater umożliwiający granie w tunelach (najlepsza część gry moim zdaniem), bez potrzeby przechodzenia kolejnych etapów.
[#11] Re: Super Stardust - recenzja

@mailman, post #8

chetnie podeslij mi animke ciekawe ile wazy, tego modka dodalem sobie do startowania mosa 0.4 cool
[#12] Re: Super Stardust - recenzja

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #11

Z tego co pamiętam to chyba 150 kB (plik IFF ANIM). Podeślę w wolnej chwili.
[#13] Re: Super Stardust - recenzja

@APC74, post #10

Ja kiedyś też tak podchodziłem do tematu Stardusta - tylko tunele. Później dopiero odkryłem drugą stronę tej rozgrywki.
[#14] Re: Super Stardust - recenzja

@mailman, post #13

Widocznie ten etap życia jeszcze przede mną - bo nadal uważam, że tunele są 'najmiodnieszą' częścią gry. :)

Przy okazji - dawno, dawno temu w amigowych gazetkach była zapowiedź polskiej gry o tytule zdaje się "Dies Irae", czy coś koło tego i tak samo jak Stardust, miała być robiona przez scenowców. Również w niej miały być "superanckie" tunele (być może autorzy wzorowali się na SSD). Wie ktoś, czy ta gra się ukazała? Czy skończyło się na screenshootach?
[#15] Re: Super Stardust - recenzja
W tym roku Stardust powrócił na PLAYSTATION3 - http://www.us.playstation.com/PS3/Games/Super_Stardust_HD

To cały czas ten sam developer, pod zmienioną nazwą (Housemarque). Pamiętam, że w okolicach 1997 roku wydali na PC skrolowanego shootera kosmicznego pt. "The Reap", nie miałem przyjemności zagrać ale na screenach wyglądało to na standardy pecetowych arkadówek więcej niż dobrze.
Ogólnie fińska demoscena z początku lat 90-tych to obecnie czołówka europejskiej developerki (np. Remedy Entertainment, FutureMark).


Ostatnia edycja: 23.12.07 20:14:30
[#16] Re: Super Stardust - recenzja

@galu, post #15

Jeszcze warto dodać, że Housemarque to połączenie Bloodhouse (czyli autorzy Stardustów) i Terramarque (autorzy Elfmanii).
[#17] Re: Super Stardust - recenzja

@APC74, post #14

Pamietam, fajne screeny w MA. Tzn. wtedy wygladaly bosko;), no i obiecujacy opis do obrazkow byl. Tez jestem ciekaw na jakim etapie to umarlo.
[#18] Re: Super Stardust - recenzja
Eeeeee, a mnie się nie podoba do końca wersja na AGAtę

Pousuwali animowane tła i muzykę z melodyjnego-hardcore na jakiś trance-hardcore przerobili

EDIT: Oczywiście to tylko dwa wyczajone minusy w morzu innych plusów, ale jakoś mi tak szkoda że nuty inne dali do muzyczek.
Z sequela to taka ŁADNA rypanka przez nowe podkłady, a w jedyneczkę pocinałem wiele razy żeby tylko usłyszeć jakąś muzyczkę po raz kolejny...

Mimo wszystkich ale, wyszło na dobre przeniesienie Stardust'a do krainy AGA :D


Ostatnia edycja: 25.12.07 15:58:46
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem