Komentowana treść: Frontier: Elite II dla AROS-a
[#1] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a
O.. To są dostępne źródła frontiera pod SDL? Hmm.. Idę szukać portu na Linucha..
[#2] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@Kokos, post #1

No właśnie! Istnieje coś takiego jak Frontier dla SDL i OpenGL? Rety, to byłby wypas! Dlaczego tego jeszcze nie ma na MorphOS-a? :) Kto się tym zajmie? :)

AROS-iarze zamiast wywalać w jednej grze odwołania do OpenGL zrobiliby port MESA dla AROS-a (nawet niechby na razie była tylko softwareowa). Korzyść byłaby milion razy większa i Frontiera nie trzeba byłoby przerabiać. :)
[#3] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a
Co prawda i tak mnie nie za bardzo nie interesuje ten news ale używanie myszy we Frontierze to koszmar.

Ostatnia edycja: 19.05.08 19:56:10
[#4] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a
o ile pamietam to jest port wersji z atari z wbudowanym emulatorem 68k czy jakos tak, kiedys probowalem skompilować na mosa ale sie nie udało
[#5] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@rzookol, post #4

To może trzeba by jeszcze raz spróbować?
[#6] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@rzookol, post #4

Tak Rzookol, popróbuj :). Frontier to rewelka! Jedna z najlepszych
gier (ten świat bogaty), choć kilka denerwujących rzeczy ma.
[#7] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a
Kiedyś myślałem żeby ktoś mógł zrobić port OOlite na Mosa. To jest bardzo unowocześnione Elite.
http://oolite.aegidian.org/

Ostro w to pogrywałem swego czasu na MacOSX.
[#8] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@rzookol, post #4

I to było pod OpenGL? Próbuj! W razie problemów może jeszcze by ktoś pomógł. Próbuj, pliiiisssss...
[#9] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@rzookol, post #4

A to nie jest to coś, co zawierało w sobie asemblerowe źródła pod x86? Jakiś czas temu był chyba news, że puszczono źródła, bodajże właśnie frontiera, a w środku było kupę boskiego asemblera właśnie...
[#10] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@MinisterQ, post #9

coś tym guście
jest jakiś emulator wbudowany 68k ale w wersji nieintel robi wieeeeelki plik *.c (doszło mi generowanie do 1.2 GB, przed tym jak przerwałem)a w pegu mam tylko 512 mb ramu. Skórka nie warta wyprawki.
[#11] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@rzookol, post #10

No chłopaki zrzuta dla Rzookola na 2GB ramu
[#12] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@rzookol, post #4

na tym porcie bazuje rowniez wersja na psp. mdw, opengl? to czasy dosa, zapomnij...
[#13] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@smackme, post #12

Skoro sie prosisz to Cie smakne:). Przeczytaj kilka razy njusa, przemysl i jeszcze pare razy przeczytaj a jak nie pomoze to zwroc szczegolna uwage na ten fragment:Ze źródeł usunął całkowicie odwołania do funkcji OpenGL przez co port pracuje całkowicie w środowisku dwuwymiarowego SDL.
[#14] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@Fazior, post #13

wreszcie ktoś :> faktycznie, mea culpa:
[URL=glforntier]http://www.tomatarium.pwp.blueyonder.co.uk/glfrontier.html[/URL]

[#15] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@smackme, post #14

OK
[#16] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@MDW, post #2

Cześć! Ja jestem osoba, którzy uczynili ten 2d SDL portu ... I pomyśleć, że gdyby MorphOS wsparcie OpenGL & SDL byłoby łatwe do zbudowania GLFrontier dla MorphOS. Nie mam żadnych experence z MorphOS więc nie mogę wiele pomóc. Musisz GCC, SDL, OpenGL i dużo pamięci RAM. W górę o 1 gigabajt ..
[#17] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@faguss, post #3

Tak to jest "koszmar" do kontroli z mysz .. Nie wiem dlaczego klawiatura nie działa, jeśli jest to czekanie lub błędy w SDL .. Ale ja jestem podejrzewać, to czekanie.
[#18] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@Fazior, post #13

To jest poprawna, mam usunąć wszystkie połączenia OpenGL, dzięki czemu jest to wersja 2d. Powodem jest to, że software renderer będzie boleśnie powolne. Chyba można użyć coś mesa, ale wydawało się sporo pracy w to, co będzie wyglądać jak pokaz slajdów.

Jeśli chcesz spróbować zbudować wersję z pewnego rodzaju oprogramowania OpenGL, nie obejmują. Albo (obiekt pliki) więc nie trzeba odbudować masowy demontaż 68k plik .. I już nawet zbudował "src" pod WinAros deweloperem, i wszystkie powiązane object plików ... WinAROS nie będzie skompilować plik chociaż 68k demontażu.
[#19] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@jasonstevens, post #16

Witamy na PPA!
MorphOS obsługuje OpenGL z poziomu SDL. Są ludzie, którzy mają ponad 1GB RAM w Pegasosach. Więc? :)
[#20] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@jasonstevens, post #18

You can write in english, instead of using some dumb automatic translators... ;)
[#21] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@MinisterQ, post #20

OK then....
[#22] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@MDW, post #19

Thanks!

It was rather trivial to compile the vast majority of the code, so I would guess it would most likely work 'out of the box'. Although I'm not all that sure about PowerPC Cpu's if their endian would have issues...

---
Dzięki!

To był raczej trywialne do kompilacji Zdecydowana większość kodu, więc będę zgadywać to najprawdopodobniej działa "prosto z pudełka". Chociaż nie jestem pewien, że o wszystkich procesorów PowerPC, jeżeli ich endian miałby problemy ...
[#23] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a

@MinisterQ, post #20

These translations are actually quite accurate :)
http://translate.google.com/translate_t

Sam co prawda sobie dałem spokój z Frontierem jakieś 14 lat temu ale polecam ciekawą stronkę http://frontier.klasyka.do.pl/ ;)

[#24] Re: Frontier: Elite II dla AROS-a
MiniQ lub Rzokool przeportujż na pewno Frontiera na MOS-a
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem