Komentowana treść: Ambermoon Arcade - zapowiedź
[#1] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź
Gra powstaje w "środowisku pomagającym w tworzeniu gier z widokiem z boku" zwanym Backbone (patrz: AmiNet), napisanym w Amosie.
W zamyśle ma to być klon Golden Axe z postaciami i lokacjami z Ambermoon.

I że tak bezszczelnie się pochwalę, żem pomysłodawcą tego mariażu.

Ostatnia edycja: 22.05.08 16:09:58
[#2] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź
Oh Goodness...
[#3] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź

@5h00n4y, post #1

W amosie...
[#4] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź
"Cześć, to jak tam z tymi Amigami? Podobno już z PowerPc korzystają, nie? To chyba tak jak Mac'i. Ej, a gry jakieś wychodzą?"
[#5] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź

@MinisterQ, post #3

Tak właśnie, boski Amos, choć podobno z domieszką czegoś jeszcze.
Próbowałem Backbone i miałem szczerą ochotę zrobić jakąś fanowską prdukcję ze spritów z innej gry, ale "szybkość" całości powala, zniewala i wstać z ziemi nie pozwala...
[#6] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź

@faguss, post #4

Dobra no, obiecuję że tym razem ten metalowy łom którym będę Cię "namawiał" do zagrania w to dzieło nie będzie rozgrzany do czerwoności, a w nagrodę może i w Crysis na moim PC dam zagrać, ot tak, w ramch odchamienia się.
[#7] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź

@5h00n4y, post #6

Aj tam Crysis...
Gram tylko w Operation Flashpoint i Armed Assault.
___
A tak serio o tym projekcie...No, który mamy rok, no...

Ostatnia edycja: 22.05.08 17:41:00
[#8] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź

@faguss, post #7

Hmmm, trudne pytanie... ... ... nostalgiczny?
Wiesz no, nie po to trzymamy swoje klasyki żeby gonić najnowszą technologię i osiągać prędkości kosmiczne w przeliczaniu ilości poligonów na ułamek sekundy... ;)
[#9] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź

@5h00n4y, post #8

Ale warto było by zrobić coś, co fajnie zadziała nie tylko pod tym klasykiem, bądź jego emul(g)atorem. ;)
[#10] Re: Ambermoon Arcade - zapowiedź

@MinisterQ, post #9

Żaden problem, wystarczy znaleść autora Backbone i namówić go do przeportowania/przepisania/zoptymalizowania programu i już można cieszyć się tymi amatorskimi cudami na czymś więcej niźli jeno klasyku. ;)
No, chyba że kolega się tego podejmie?

A tak na poważnie, to moim skromnym zdaniem, jak już mają robić "coś", co ani rozmachem nie przypomni gier 7 lat starych ani nostalgicznie nie zaspokoi jak gry 14 lat stare, to... niech lepiej nic nie robią...
Wolę już takie kompromitujące popierdółki które przypominają mi o "tamtych czasach", kiedy to "ten czarny piksel to był granat" a "postać chodziła porównywalnie szybko do żółwia Bengalskiego" w 320x200...
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem