Komentowana treść: Blender 2.46
[#1] Re: Blender 2.46
Ja nie wierzę, że ta wersja wyszła dla MorphOS-a. :) Jak pojawiła się ona miesiąc temu dla "widących" systemów to nawet miałem na forum napisać, że to już koniec MorphOSowego Blednera, bo wersja 2.46 wprowadza zbyt wiele zmian. Między innymi podobno zmieniono całe API. Tylko z ciekawości ściągnąłem wersję dla Windows żeby zobaczyć czy mój (pisany przez miesiąc) skrypt będzie działał na nowym API. Działa zupełnie tak samo jak na wersji 2.45. Czyli została zachowana kompatybilność wstecz. Fajnie. Dobra, idę uruchamiać...

---------po jakimś czasie---------

Coś nie bardzo ta wersja. Mój skrypt nie działa na 2.46 pomimo tego, że pod wersją windowsową działa. :(

Ostatnia edycja: 09.06.08 19:47:06
[#2] Re: Blender 2.46

@MDW, post #1

Moze warto zglosic to autorowi mosowego Blender'a.
[#3] Re: Blender 2.46

@ede, post #2

No chyba trzeba. Tej wersji nie da się używać. Wystarczy sprawdzić dowolny skrypt dołączany do Blendera. Na wersji 2.45 oczywiście wszystko gra idealnie.

Mógłby ktoś sprawdzić pewien drobiazg? Mianowicie:

Uruchomić Blendera 2.46 dla MOSa. Potem spróbować zapisać gdziekolwiek (Save As) ten domyślny projekt (taki sześcian). U mnie nawet to nie działa. :(

Byłem złym prorokiem. Coś mi mówiło, że z 2.46 tak łatwo nie pójdzie. :( Autora portu już powiadomiłem o nieprawidłowościach.

Ostatnia edycja: 09.06.08 21:05:23
[#4] Re: Blender 2.46

@MDW, post #3

U mnie krzyczy przy zapisie, ze error... costam ale w rezulutacie plik zapisuje (chociaz twierdzi ze nie),
nie dziala opcja quit blender (zawiesza blender'a).
[#5] Re: Blender 2.46

@ede, post #4

Dzięki za sprawdzenie. To znaczy, że problem jest z Blenderem, a nie
moim systemem. To chyba najbardziej skopana wersja Blendera na MOSa.
Ale wygląda na to, że problemy związane są z tym samym elementem -
zapisem danych. Skrypty też działają dobrze do momentu natrafienia na
funkcję Blender.Window.FileSelector. To znaczy sama funkcja jeszcze
dobrze działa ale w momencie gdy ma zwrócić nazwę wybranego pliku to
głupieje. W przypadku mojego skryptu wraca ładnie do GUI, a w
przypadku np. exporters do 3DMaxa nie pozwala zupełnie zamknąć
FileSelectora. No to chociaż tyle dobrze. Wiem, że to nie mój błąd.
Zresztą skrypt działa zupełnie poprawnie na Blenderze 2.46 dla
Windows.
[#6] Re: Blender 2.46

@MDW, post #5

napisz o tym na morphzone
[#7] Re: Blender 2.46

@rzookol, post #6

Autora portu już powiadomiłem. Rozwiązywanie problemu trwa... Oby się udało. Kurcze, wersja 2.46 dla MorphOS... ale czad. :) Blenderowe środowisko się podniecało tą wersją. Podobno zmiany są konkretne. Chociaż przyznam, że nie za bardzo widoczne na pierwszy i drugi rzut oka.

Ostatnia edycja: 10.06.08 10:10:22
[#8] Re: Blender 2.46
Yomgui juz znalazl i zlikwidowal przyczyne problemu. Jednak w tej chwili nie moze zbudowac nowej wersji. Zrobi to niedlugo. Czad!
[#9] Re: Blender 2.46
Już można ściągnąć wersję Blendera z 12 czerwca 2008. Ja już ściągnąłem i sprawdziłem. Wszystkie problemy o których pisałem w komentarzach zniknęły. :) Czad+wypas!
[#10] Re: Blender 2.46

@MDW, post #9

apel do adminów - warto chyba zaktualizować newsa
[#11] Re: Blender 2.46

@wali7, post #10

Nowa wersja z poprawkami błędów.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem