Komentowana treść: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL
[#1] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL
Ciekawe jak oni to napisali że pod WinUAE się to ślimaczy...
[#2] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL
To bylo do przewidzenia. Demko na klasiku pod OS4 srednio sie "kulalo"... .

@MinisterQ
Pewnie chodzi o to, ze dopiero gra na emulowanym 68k dobrze dziala. A po co tworzyc cos dla 68k jezeli tylko pod emulacja ma dzialac normalnie?
[#3] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL

@MinisterQ, post #1

ta gra jest w sdl wiec moze to zalezy od tego że opierają sie na starej wersji 68k chociaz z nią nieraz bylo mniej problemów niż niektórymi powersdl z mosa
[#4] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL

@rzookol, post #3

A, sdl... No to wiele tłumaczy. I przy okazji zmienia postać rzeczy w kontekście "planowaniu wersji pod windows/linuksa" - bo w końcu ile można się zastanawiać nad configure&make ;)
[#5] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL

@MinisterQ, post #4

w sumie prawda, ale nie zawsze ;)
miniQ - jeśli skompilujesz i udostępnisz działającą (pod MOSem) wersję Stellarium, to masz... ja wiem - dużą skrzynkę dobrego piwa ;) . Przecie Stellarium to SDL (niestety skurczybyk jest dosyć odporny na configure&make - także pod Linuksem).
[#6] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL

@wali7, post #5

Wszystko zależy od tego jakie błędy są podczas configure/make. I od tego jak został napisany sam kod...
[#7] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL

@MinisterQ, post #6

Tam jest używany ten parszywy cmake, do tego w kodzie są jakieś problemy. Aby się raczyło skompilować musiałem zmienić jedną linijkę w kodzie - inna sprawa, że i tak nie działało potem ;) , ale raczej z innych powodów (tam jakoś dziwnie było wywołane wyjście z funkcji wywalającej go przy za ma łej ilości pamięci, kompilator protestował bardzo), zassany gotowy RPM też nie działał. A taka magia jak kompilacja tego pod MOSem to dla mnie niewyobrażalna wiedza tajemna - może ktoś znający sie na rzeczy skompiluje dla MOSa Stellarium, bo już jest wersja 9.1 w źródłach.
[#8] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL
a moze na a-n.de maja racje, i to jest po prostu badziewna wymowka i nalezy rozumiec to tak ze im sie nie oplaca pisac pod os3 i arosa?
[#9] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL

@Valwit, post #8

A jest o co rozdzierać szaty? To zdaje się nie jest jakaś super gra... (teraz zauważyłem że jest wersja dla MOSa - jak wrócę do domu sprawdzę demo i albo odszczekam co napisałem złego, albo i nie ;) )
[#10] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL
ja rozumiem ze na mos/os4 jest malo gier ..ale rozpaczac za tyms takim? no przepraszam toztojakis sredniej jakosci homebrew jest przeciez ;/
[#11] Re: Pesymistyczne wieści na temat przyszłości Word Me Up XXL

@DRACOX, post #10

Dokładnie. Wolałbym żeby autorzy swoją "moc twórczą" przeznaczyli na coś innego, np dobry emulator GBA dla MOS/OS4 (choćby nawet płatny). Albo jakiś program użytkowy. Bo osobiście nie daje grze dużego "sukcesu komercyjnego". Kupią ją zapewne maniacy p.t. "a bo to jest pod MOS/OS4, więc kupię" i kilku naiwniaków. Osobiście wolę posiedzieć nad jakąś dobrą gierką na SNES czy PSX...
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem