[#10]
Re: Efekty specjalne w MorphOS-ie - ciąg dalszy
@kiero,
post #9
Ja od razu napisałem, że to tylko pytanie a nie prośba. Też uważam, że lepiej ten czas na coś innego przeznaczyć.
Ciekawi mnie jedna sprawa. Być może zrobię z siebie błazna ale nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz więc wytrzymam to. ;) Jeżeli to wszystko chodzi pod akceleratorem 3D to wyobrażam sobie, że zaktualizowany ekran trzeba zgrabować i zrobić z tego teksturę. To jest dosyć duża tekstura (w moim przypadku ekran to 1600x1200). Jak coś takiego będzie wyrabiało? Przecież takie ciągłe przerzucanie tekstury do pamięci graficznej jest zabójcze dla prędkości. A może cały ten proces odbywa się tylko w pamięci graficznej i tekstura nie jest cały czas przerzucana między zwykłym RAM-em a pamięcią karty graficznej? Czy to możliwe?