Komentowana treść: Red Alert dla MorphOS-a
[#1] Re: Red Alert dla MorphOS-a
Bardzo ładnie teraz Kiero twój ruch
[#2] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@Arbuz, post #1

Heh, a ja mam jeszcze oryginal jedynki... na Maka. Ktos chce? ;)
[#3] Re: Red Alert dla MorphOS-a
Jak bardzo ten projekt jest spokrewniony z FreeRA?
[#4] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@_arti, post #2

ale to chyba na ppc ?
[#5] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@_arti, post #2

Ja bardzo chętnie jeśli jeszcze aktualne :D
[#6] Re: Red Alert dla MorphOS-a
Dzizas, to wydarzenie na miare patcha. Uwielbiam ta giere, tzn sama giera jaka jest kazdy widzi ot zwykly erteesior, ale ta filmikowo-jajeczna otoczka wymiata. O, wlasnie doczytalem nie ma filmikow:(.
[#7] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@arti4-92, post #4

Tak, z tego, co jest napisane na pudelku - dowolny Mak z PPC + 8MB RAM.
[#8] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@_arti, post #7

Czyli na klasycznej Amidze z PPC ruszy spokojnie. Wystarczy mieć iFusiona zainstalowanego.
[#9] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@kmilota, post #8

A iFusion chodzi na BlizzardziePPC? Czy pod pojęciem klasyka rozumiesz tylko A3000 i A4000?
Podejrzewam, że na klasyku z MOSem1.4.5 też ruszy - no chyba że gra wymaga sprzętowego 3d, to wtedy nie
[#10] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@wali7, post #9

Na mojej A4000 z CSPPC iFusion działa. Nie wiem jak na A1200 z BPPC, ale jak pamiętam rozwój tego programu, to nie działał nigdy na BPPC. Autor tłumaczył się brakiem dokumentacji do BPPC.

A jak zamierzasz uruchomić grę wymagającą MACa PPC na MOSie?
[#11] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@kmilota, post #10

Fakt :) ,
jakoś myślałem o meritum newsa, czyli o wersji MOSowej. Tak czy inaczej posiadaczom BlizzaPPC i BVision powinno sie udać odpalić RedAlerta pod MOSem.
[#12] Re: Red Alert dla MorphOS-a
No i jednak się dało. :) Jest ten słynny RedAlert na platformy amigowe. :) Gdyby kiedyś maszyny były wystarczająco szybkie żeby pisać tak multiplatformowo to Amigę nie ominęłaby kupa hitów i może środowisko by się nam tak bardzo nie skurczyło. A tak... słaby sprzęt pozwalał tylko na rzeźbienie w assemblerze zupełnie nieprzenośnych rzeczy i wlazło się w ślepą uliczkę. :( Biorąc pod uwagę czasy to wtedy było jedyne wyjście. Ale jeżeli ktoś dzisiaj jest zwolennikiem takiego rozwiązania to ja zupełnie tego nie kumam.
[#13] Re: Red Alert dla MorphOS-a
Ja tak generalnie chciałem podziękować za tego newsa, nie mam w prawdzie Amigi na której można by pograć w RA, ale blaszak sie znajdzie. Tak więc dziękuje i pozdrawiam wszystkich :)
[#14] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@MDW, post #12

Skoro wersja na Maka wymaga dowolnego PowerPC (np. 601/50 albo 603/66) i 8 mega ramu ... o ile dobrze pamietam to w czasach premiery C&C:RA sporo było posiadaczy A1200 z np. 68040. Tylko jakoś duet Westwood/EA nie miał ochoty wydać tej gry na Amigę, jak i bardzo wielu innych gier w tamtych czasach. Maka uratowała jego "amerykańska" pozycja komputera dla middle-class - również w Europie. W przypadku Amigi problemem był biznes a nie technika. A źródłem problemu stereotypy.

Czasem Amigowcy lubią sobie "gdybać" - ja lubię sobie gdybać co by było, gdyby po ESCOMie Amigę dostało w łapki Genesi/VISCorp/BBRV ... może oni mieliby środki i przysłowiowe "jajka", żeby PRZEKUPIĆ firmy pokroju EA ... a tak Red Alert (w sensie braku) stał się jednym z większych gwoździ do trumny.
[#15] Re: Red Alert dla MorphOS-a
Przeprowadziłem test pełnej wersji gry Red Alert na efice.
Do katalogu data (dołączonego wraz z plikiem uruchamialnym) wrzuciłem pełną wersję gry. Menu z opcjami wczytuje się 53sekundy. Po wybraniu Nowa gra ALLIES, mapa z grą i jednostkami wczytuje się kolejne 2m31s. Za pierwszym razem gra zawiesiła się po ok. 1 minucie za kolejnym razem udało mi się pograć ok. 6minut. Gra chodzi płynnie, działa dobrze dźwięk ale jeszcze masa roboty czeka autora portu.

Może niebawem kolejne starsze gierki zawitają w Ami światku.
Nie mogę się doczekać gry Dune2000, która moim zdaniem jest dużo lepsza od RA.
[#16] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@Leon, post #15

A według mnie Dune2000 to jeden z większych niewypałów jakie powstały. 100 razy przyjemniej grało się w starą dobrą Dune2.
[#17] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@Marek Szyprowski, post #16

Nie przesadzaj dalo sie polupac:)
[#18] Re: Red Alert dla MorphOS-a

@_arti, post #2

ja tez sie pisze jesli aktualne :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem