Komentowana treść: Quake dla AROS-a z dźwiękiem
[#1] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem
Quake ma już swoje lata ale potrafi zaskakiwac :) Ta gra ma super klimat. I tak dawno temu mówiono, że na Amigę nie można napisac nawet Dooma... a Quake wyszedł na Amigę 1200 i wszystkie systemy amigowe. Przy okazji: czy ktoś może widział Quake'a 4 w akcji, czy jest on już wydany czy może jest wersja demo?
[#2] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Minniat, post #1

aga się może nie wyrabiać pod quakiem4, za dużo bobów na ekranie, coś spartolili
[#3] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@rzookol, post #2

Quake pod 060 działa spoko ;) A pod PPC to rewelacja.
[#4] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Minniat, post #3

dla singleplayera ok ale w multiplayerze byłbys jechany co pare sekund jak masz mniej niz 30 klatek na sekunde :)
[#5] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Minniat, post #3

Quake 4 został wydany dwa lata temu, wtedy też ostatnio widziałem. Jeśli chodzi o źródła to nie zostały wydane. Wracając do tematu, w readme wspomniane jest również że nie ma obsługi sieci. Nie robi to większej różnicy gdyż w (Net)Quake od czasu ukazania się QuakeWorlda prawie nikt nie gra.

P.S: Widziałem QW pod 060, bez komentarza.
[#6] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Korni, post #5

Widziałem QW pod 060, bez komentarza.

Classicowcy mają inną skalę oceny prędkości. Zupełnie niepojętą dla użytkowników wczorajszych komputerów (o dzisiejszych to nawet nie mówię). Na Classicu 12 fps to jest rewelacyjnie płynnie, a 6 fps jest jeszcze zupełnie grywalne.

Wcale się nie nabijam. Po prostu tak jest. :)
[#7] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Minniat, post #1

To tak przy okazji QuakeIV jest niezły ale i tak DoomIII jest lepszy.
[#8] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Arbuz, post #7

A przeszedł ktoś "Kłejka" na HARD bez oszustw? Mnie się udało tylko na MEDIUM.
[#9] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Minniat, post #8

http://speeddemosarchive.com/quake/qdq/ Tu masz dema na EASY, ale za to w 33 minuty :).
[#10] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Korni, post #9

Cały Quake w 33 minuty... To musi byc jakiś czarodziej No nic, ostatnie misje "Hell's Attrium" i "Azure Agony" ogień piekielny są strasznie trudne. Na HARD "Fiendy" pojawiają się już w "Necropolis", a "pan" "Shambler" wkrótce później - nie udało mi się ich pokonać.
[#11] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@MDW, post #6

Na 030 jest "slideshow" zaś na 060 można już pograć (zawsze można zmniejszyć okienko). Pamiętam jak na AmigaShow w Warszawie (z udziałem Marka Pampucha i Petro Tyschtschenko!) odbył się m.in. turniej Quake na classicu.
[#12] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Minniat, post #10

Cały Quake w 33 minuty... To musi byc jakiś czarodziej


Proponuję poszukać w Internecie materiałów pod hasłem "speedrun".

Większe cuda się zdarzają, w obliczu których Quake w 33 minuty to nic specjalnego (ot, choćby Fallout w 9 minut).
[#13] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@GumBoy, post #12

Można też w 12 minut, ale bez odkrywania wszystkich sekretów i wrogów ;).

Ostatnia edycja: 13.11.08 15:09:13
[#14] Re: Quake dla AROS-a z dźwiękiem

@Minniat, post #8

Proponuję spróbować przechodzić na poziomie trudności "Nightmare" ("ukryty" poziom trudności - jak do niego wejść? Zapraszam na priv) - wtedy naprawdę czujesz, że przechodzisz tę grę :) Mnie się udało, ale co ja się napociłem... :P
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem