Komentowana treść: Fedora 10 wydana
[#1] Re: Fedora 10 wydana
Ciekaw jestem jak obsługuje grafikę, czy jest już wsparcie 3D.
[#2] Re: Fedora 10 wydana

@AS, post #1

Podobno Fedora8 też nie miała wsparcia 3D a March pokombinował coś w konfigu i 3D bylo. Na Fedorze9 nie udało mi się tego uzyskać pomimo pomocy Marcha. Jestem w trakcie ściągania Fedory10. Jutro zainstaluję to bedę wiedział co w trawie piszczy.
[#3] Re: Fedora 10 wydana

@Arbuz, post #2

A ja lubię Debiana (otwarte sterowniki na R8500 działały ładnie, ale na x86 oczywiście).

Ostatnia edycja: 26.11.08 22:05:09
[#4] Re: Fedora 10 wydana

@Malin, post #3

A dzialaja gumowe okna i szescian? Ja mecze moje ubuntu (R9500PRO) i nicholery nie moge tego wlaczyc.
[#5] Re: Fedora 10 wydana

@Arbuz, post #2

Sprawa z DRM to tradycyjnie juz "feature" naszego ulubionego OF'a :/ Dyskusja posrednio z tym zwiazana: http://bugs.freedesktop.org/show_bug.cgi?id=7770

Tak czy inaczej da sie swobodnie odpalic 3D na F9 (Czy na dowolnej innej dystrybucji z aktualnym xorg) przy pomocy malego patcha: http://bugs.freedesktop.org/attachment.cgi?id=15774 (Pisalem go na zasadzie "a ciekawe czy to nie zalatwi problemu" wiec nie daje gwarancji na nic)

U znajomego u ktorego stawialem F9 na Pegasosie 3D dziala calkiem sprawnie po jego aplikacji.
[#6] Re: Fedora 10 wydana

@morgoth6, post #5

Powiedz czy ten patch zadziała też na innych dystrybucjach? A jak z tym radzi sobie Debian, gdyż na nim działa od razu 3D po instalacji?
[#7] Re: Fedora 10 wydana

@Lorak, post #4

Działał Compiz i wszystkie wytryski z tym związane :). Na R9500PRO pójdą binarki od ATI, więc może spróbuj z nimi.
[#8] Re: Fedora 10 wydana

@morgoth6, post #5

No to z tym to się zgłoszę do ciebie jak mi się uda zainstalować Fedorę10 bo mam problem. Podobnie zresztą jak z instalacją Fedory 7 i 9. Fedora 8 instaluje się z płyty normalnie. Fedorę 9 miałem po upgrade z F8.
A nie wiesz co jest nie tak że przy próbie instalacji F7, F9 i F10 w OF-ie mam tak: