[#211]
Re: NatAmi uzyskuje kontakt ze światem
@rzookol,
post #205
Do Rzookol:
ps. mozesz wyjasnic dlaczego zalezy Ci konkretnie na dodatkowych trybach superaga? Oczywiscie nie mówimy o dodatkowych rozdzialkach i trybie 24bit bo to pewnie zrobic w miedzyczasie. Boje sie natomiast, ze beda kombinowac z niskopoziomowymi bajerami typu 100 spritów 24 bitowych etc. co totalnie zaburzy zgodnosc z oryginalnà Amiga.
Tak jak wspominalem wczesniej, w moim przekonaniu NATAMI ma byc mala, zgrabna, multimedialna platforma (DiVx, Mp3, internet, edytor tekstu... etc.) z silnym odniesieniem do przeszlosci Amigi. Myslac zatem o SuperAGA nie mysle konkretnie o zliftingowanym SuperFrogu, ale o retroprogramach (gry, dema) oraz maszynie wygodnej uzytkowo jako przegladarka internetowa i odtwarzacz multimedialny. Wszystko w jednym zgrabnym urządzeniu. Oczywiscie mam nadzieje, ze na owa SuperAGE pojawia sie jakies gry z lepsza od AGA grafika nawiazujace do starych Amigowych hitów (patrz moje wypowiedzi o renesansie gier 2D), ale nie traktuje tego jako priorytet.
Wykorzystanie slotow na karty posiadajace juz sterowniki jest z pewnoscia rozwiazaniem bardzo pragmatycznym, ale tu juz nie ma sie z czym spieszyc z wypuszczeniem sprzetu na rynek, bo tak naprawde NATAMI nie musi z niczym konkurowac, bo niby na jakiej plaszczyznie by mialo konkurowac z PCtami? Z pewnoscia nie w profesjonalnych, zarobkowych zastosowaniach czy wydajnosci obliczeniowej.
To ma byc mala uzytkowa "zabawka" na ktorejsc cos tam bedzie mozna sobie porobic, ale bardziej amatorsko, hobbystycznie (z grubsza tak jak kiedys na klasykach). Reasumujac, moim zdaniem, owe nowe tryby beda glownie potrzebne do tego aby system byl wyswietlany tak jak przystalo na XXI w. i aby mozna bylo bezproblemowo ogladac wiekszosc Divixów.
Ostatnia edycja: 25.06.10 13:16:58