[#21]
Re: Gribouillis 2 dla MorphOS-a
@G. Kraszewski,
post #10
To jednak trochę pokazuje moc Pythona. Z tego co obserwuję to Yomgui chyba jest zafascynowany Pythonem. Początkowo MOSowy port Pythona był chyba stworzony tylko po to żeby był język skryptowy do pisania pluginów w Blenderze. Ale z czasem Yomgui bardzo się w niego wczuł, mocno go rozwinął (najnowszą wersję) i zapewne teraz chce żeby MorphOSowy port był szerzej wykorzystywany. Ta integracja z MUI, nowa wersja Pythona i teraz ten program graficzny. Tak jakby za wszelką cenę chciał pokazać jaki to Python jest świetny. No i nie powiem... spoko jest. :) Ale jednocześnie zgodzę się z Tobą. Też bardzo lubię jak aplikacja jest napisana bezpośrednio pod system i działa w pełni natywnie, bez pośrednictwa jakichś wirtualnych maszyn czy innych wynalazków nowej ery. Taki natywny soft to dopiero ma moc. :) Oczywiście jako język skryptowy Python czy Lua na pewno świetnie się sprawdzają. Ale nie żeby pisać w tym od razu programy graficzne, czyli coś co zawsze cierpi na niedobór prędkości. :)
Zapewne zaraz znajdzie się ktoś to mi rzuci linkami pokazującymi, że Quake w Javie działa szybciej niż Quake w C. :) Wiem, że w dzisiejszych czasach wirtualne środowiska doszły naprawdę niezłej postaci. Mimo wszystko co natywne to natywne. :)
Ostatnia edycja: 21.02.11 10:48:51