Komentowana treść: GLQuake 1.09b7
[#1] Re: GLQuake 1.09b7
Ooo, milo slyszec. Optymalizacja jest wazna. Zatem ile wyciaga na x1000 18 fps?
[#2] Re: GLQuake 1.09b7

@AmiChris, post #1

Prowokujesz flejma. Więcej ostrzeżeń nie będzie. Także dla tych, którzy chętnie dadzą się sprowokować.
[#3] Re: GLQuake 1.09b7
Cholera, jak to napisać, żeby flejma nie wywołać.
Wcale się ciebie nie czepiam recedent.
Niektóre tematy są same w sobie "flejmonośne"...

Może tak:
Jako osoba trochę zamieszana w stronkę z różnymi benchmarkami chętnie zobaczyłbym, ile wyciska ta wersja. Szczególnie interesują mnie wyniki pod Pegiem 2 + AOS 4. Mógłby ktoś taki test wykonać? Proooszę. :)
[#4] Re: GLQuake 1.09b7

@APC74, post #3

Bardzo Cię proszę (Pegasos2 G4 1Ghz, radeon 9250, AmigaOS 4.1 update 2): na standardowych ustawieniech (czyli - jak sprawdziłem - 640x480) timedemo1 daje wynik 96.2 FPS. Inne rozdziałki chętnie przetestuję, jak mi powiesz jak się je ustawia (parametry z command line nie działają). :)
[#5] Re: GLQuake 1.09b7

@respector, post #4

a jak to na mosie 2.7 wyglada?
[#6] Re: GLQuake 1.09b7

@respector, post #4

Okno, czy ekran?
[#7] Re: GLQuake 1.09b7
A nie można by czegoś nowego przekonwercić? Cały czas wszystko sie kręci wokół kłaka. Przecież to juz sadomaso powoli się robi jak i na mosa jak i na aosa:)
[#8] Re: GLQuake 1.09b7

@Arbuz, post #7

Czyli nie będziemy głosować na Quake w Games Top 10? :)

No to stare hity dalej będą rządzić. :)
[#9] Re: GLQuake 1.09b7

@Arbuz, post #7

Tutaj masz "nowego" FPSa dla AmigaOS4.x.
[#10] Re: GLQuake 1.09b7

@Leon, post #9

Szkoda,że nie dla 3.9.Może też coś wymyśli
[#11] Re: GLQuake 1.09b7

@Leon, post #9

uciekaj z ta bida, ja na mosie miesiac temu skonczylem to
[#12] Re: GLQuake 1.09b7

@fazior, post #11

A ja jakies 10 lat temu
[#13] Re: GLQuake 1.09b7

@reactor, post #12

A ja na bidnej, starusieńkiej PS2 mam jeszcze lepsze gry niż wy na AOS4 i MOS. :)
[#14] Re: GLQuake 1.09b7

@reactor, post #12

na mosie:D?
[#15] Re: GLQuake 1.09b7

@fazior, post #5

MOSa nie używam już od dłuższego czasu, ale specjalnie ściągnąłem demo 2.7 - wynik testu na tym samym sprzęcie i tych samych ustawieniach to 74.9 FPS, czyli wolniej niż pod AmigaOS. Użyłem wersji GLQuake kompilowanej przez Kiero.

udało mi się też przetestować w wyższej rozdziałce (1024x768 ) i tutaj wynik jest odwrotny: 72 vs. 51 FPS na korzyśc MOSa. Wygląda na to, że pod MOSem trzyma podobny framerate niezależnie od rozdzielczność, podczas gdy pod AOS4 następuje wyraźny spadek FPS.



Ostatnia edycja: 05.03.11 11:28:11
[#16] Re: GLQuake 1.09b7

@respector, post #15

Sterownik grafiki w AmigaOS obsługuje tryb AGP ?
[#17] Re: GLQuake 1.09b7

@respector, post #15

Ponowię pytanie: ekran, czy okno? Co do szczegółowych wyników - zapraszam tutaj. Możesz oczywiście podesłać swoje wyniki do APC74 - to bardzo wzbogaci stronę. Zapraszam też do wykonania innych benchmarków, które się tylko da. Gdybyś miał jakieś pytania - wal do mnie.
[#18] Re: GLQuake 1.09b7

@respector, post #15

zastanawia mnie to, ze w wyzszej i nizszej jest tyle samo. moze ta wersja ma limit na ~75 fps-ow dlatego wyniki sa takie podobne. Nie od dzisiaj wiadomo, ze w os4 3d jest nedzne stad przejscie gallium.
[#19] Re: GLQuake 1.09b7

@respector, post #15

AmiChris zwrócił mi jeszcze uwagę na jedną rzecz: Jak robisz benchmark pod MorphOSem, to wyłącz VSYNC, bo inaczej wyniki będą przekłamane. Robi się to następująco:

setenv TGLSYNC 0
flushlib tinygl.library
[#20] Re: GLQuake 1.09b7

@recedent, post #19

hmm, da sie zrobic flushlib na tej bibliotece gdy jest uzywana np przez system?
[#21] Re: GLQuake 1.09b7

@AmiChris, post #20

Ja tam nie wiem, ja tylko przepisuję po innych...
[#22] Re: GLQuake 1.09b7

@AmiChris, post #20

Na żadnej bibliotece nie da się zrobić flushliba, jeżeli jest używana przez system.
[#23] Re: GLQuake 1.09b7

@G. Kraszewski, post #22

stad moje pytanie :)
[#24] Re: GLQuake 1.09b7

@recedent, post #17

Pełen ekran.
[#25] Re: GLQuake 1.09b7

@AmiChris, post #18

nie jest nędzne tylko jest wolne, akurat pare rzeczy ma dopracowanych lepiej i te tuxowe wyscigi na os4 dzialaja a na mosie sa przeklamania grafiki
[#26] Re: GLQuake 1.09b7

@respector, post #15

Dzięki za wyniki. OK

Strona Efika vs. reszta świata zaktualizowana. :)
[#27] Re: GLQuake 1.09b7

@APC74, post #3

Sprawdzilem pod SAM440ep 666MHz. Timedemo demo1 wyszlo 36,6 fps.

Show_FPS nie dziala wiec nie moge powiedziec ile jest w normalnej rozgrywce.

Jak wykonac inne testy?

Mala poprawka, niski wynik wyszedl dlatego ze nie wylaczylem konsoli podczas testu.
Dlatego tez wykonalem je ponownie i dla:
Demo1 - 58.1 fps
Demo2 - 61.1 fps
Demo3 - 53.5 fps


Ostatnia edycja: 05.03.11 19:17:02
[#28] Re: GLQuake 1.09b7

@Phibrizzo, post #27

Dzięki, zaraz dodam. :D

Jak wykonac inne testy?

Jeżeli chodzi o Quake to nie wiem - nigdy nie odpalałem tego na Ami. Ja tu tylko cyferki wklepuję... ;)
Może Konrad coś na ten temat powie.

Podaj jeszcze:
- Wersję AOS
- okno/pełny ekran
- rozdziałka


Ostatnia edycja: 05.03.11 20:04:46
[#29] Re: GLQuake 1.09b7

@APC74, post #28

AmigaOS4.1 Update2 + wszystkie ostatnie latki dla SAM440
Pelny ekran
640x480
[#30] Re: GLQuake 1.09b7

@APC74, post #28

Jak wykonac inne testy? To proste!. Zresztą, wkrótce APC umieści na stronie dokładny opis co i jak.

Przy okazji, Phibrizzo: ja testy robiłem z włączoną konsolą. Uznałem, że trudno wyłączać ją w tym samym momencie w trakcie każdego testu, więc wyniki nie będą precyzyjne. Lepiej ją zostawić, to przekłamania tego typu mamy z głowy.

Tak czy siak - wątek benchmarków rozwinął się nam na tyle, że pora chyba na nowy wątek w forum.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem