Komentowana treść: BetterWB 2.0
[#1] Re: BetterWB 2.0
Kurde serwer ze stroną BetterWB padł. :(
Chciałem to "distro" ;) zaktualizować mateczce...
Udało się komuś ściągnąć 2.0?
[#2] Re: BetterWB 2.0

@APC74, post #1

Mam to cudo...zassałem z ciekawości... w pakiecie nawet są nalepki na flopki... ładnie zrobione.
[#3] Re: BetterWB 2.0

@Dopuser, post #2

To może udostępnij na jakimś serwerze ?
[#4] Re: BetterWB 2.0

@Dopuser, post #2

A jak nie masz gdzie udostępnić, to wyślij mi e-mailem na apc74{małpa}o2.pl to udostępnię u siebie.

Ostatnia edycja: 22.05.11 13:00:25
[#5] Re: BetterWB 2.0

@APC74, post #4

Poszło... że aż zadymiło... ;)
[#6] Re: BetterWB 2.0

@APC74, post #1

Na pewno serwer padł? U mnie wszystko działa. Może to lokalny problem z połączeniem?
[#7] Re: BetterWB 2.0

@Dopuser, post #5

Dzięki. :)
Przez kilka dni będzie leżało tu.

@grxmrx

Nie wiem, nie znam się - za każdym kliknięciem w linka czy to na PPA, czy na innych stronach otrzymuję komunikat:

"Nie odnaleziono serwera
Firefox nie może odnaleźć serwera lilliput.amiga-projects.net.
"
[#8] Re: BetterWB 2.0

@APC74, post #7

Mam to samo
[#9] Re: BetterWB 2.0
Pomyłka.

Ostatnia edycja: 22.05.11 21:30:57
[#10] Re: BetterWB 2.0

@Ender, post #9

właśnie zassałem muszę to przetestować koniecznie :)
[#11] Re: BetterWB 2.0

@miro_78, post #10

Sprawdziłem tego BetterWB i wcale nie jest taki dobry u mnie bynajmniej jest problem z kartą Cf po zamianie Filesystemu z wersji 40.1 na 44.5 wywala mi błądne sektory być może to wina tej modyfikacji a być może moich umiejętności mam na myśli ustawnenie odpowiednich parametrów w hdtoolboxie bo domyślne kończą się badsektorami.