Komentowana treść: AmiGame 2.1
[#1] Re: AmiGame 2.1
Cudo, uwielbiam takie nakładki. Widać że są jeszcze prawdziwi wielbiciele Amigi.
[#2] Re: AmiGame 2.1
Może trochę mało klimatyczna, ale bardzo fajna i przydatna rzecz. Zamierzam zbudować szafę arcade w oparciu o Mame i WinUAE i właśnie takiej nakładki mi brakowało.
[#3] Re: AmiGame 2.1
Cudze chwalicie, swojego nie znacie.
Od roku 2007 powstają exeki The Company - panowie jak słyszeli o grach na amigę to powinni i tę firmę znać ;)
Osobiście jako członek TC uważam, że exeki są lepsze ( ) od AmiGame - jedyna różnica jest taka, że gier jest "tylko" 200+
Na pocieszenie - co tydzień dochodzi jakiś nowy tytuł.

Co oferuje The Company?

- łatwość odpalania
- mały rozmiar pojedynczego exeka
- automatyczne dopasowanie rozdzielczości ekranowej
- trainery dostępne tylko w exeku TC (np. do First Samurai, Cannon Fodder itd) - robione również na zamówienie
- szybka aktualizacja exeków w przypadku wykrycia błędów wynikłe z naszej winy
- poprawione cracki w exeku (np. nie ma konieczności wpisywania prawidłowego kodu w Metal Kombat w środku gry)
- automatyczne wykrywanie pada
- forum, na którym można się podzielić spostrzeżeniami
- po zarejestrowaniu u nas konta można również korzystać z "przybudówki", która powiadomi nas, jeśli mamy starą wersję exeka.
- i wiele więcej ;)

Ostatnia edycja: 13.07.11 15:21:18

Ostatnia edycja: 13.07.11 15:25:42
[#4] Re: AmiGame 2.1
TC i AmiGame to wykonanie ciekawe
... jednak skanowanie ADFów w AG nie daje u mnie dobrego rezultatu - wyszukiwanie, w pokaźnym zbiorze, daje w efekcie 1 znaleziony plik "F-16 Combat Pilot" nomen omen... Co robić?...

(instrukcja po francusku jakoś słabo do mnie przemawia)...
Powinienem nadać ADFom odpowiednie nazwy... czy jak?

Ostatnia edycja: 13.07.11 20:44:08
[#5] Re: AmiGame 2.1

@mallorn, post #4

O ile dobrze zrozumiałem tutorial na stronie, to automatyczne rozpoznawanie gier opiera się o nazwy z zestawu Tosec 0.29. Czyli, prawdopodobnie, będziesz musiał zmieniać nazwy, albo dodawać gry ręcznie...
[#6] Re: AmiGame 2.1

@Anthrox, post #3

A czy istnieje już możliwość zapisu stanu gry bo co mi z tego jak będę grał np. w jakiegoś cRPG i za każdym razem będę musiał zaczynać od nowa?
[#7] Re: AmiGame 2.1

@Madman, post #6

Od zawsze jest.
Masz dwa sposoby zapisu.

A jak nie umiesz używać, wystarczyło założyć temat o tym na forum i zostałbyś poinstruowany :)
[#8] Re: AmiGame 2.1

@Anthrox, post #7

Dawno temu ściągałem Cannon Fodder ale nie ze strony autorów tego exeka więc skąd mogłem wiedzieć, że jest ta strona a tym bardziej forum? Wiedziałem tylko, że gra działa z pomocą winuae jednak przy zapisie pojawiał mi się komunikat jak niżej. Mnie zaś bardziej chodzi o możliwość tradycyjnego zapisu gry a nie "save state" emulatora ;)
"Warning. Current EXE is not fully compatible with save games."

Takie nakładki na emulatory są fajne bo nie trzeba kombinować z ustawieniami pod konkretną grę, pewnie jednak większość z nas woli odpalić system z dysku twardego i wczytać grę z whdload ;)

Ostatnia edycja: 16.07.11 16:01:16
[#9] Re: AmiGame 2.1

@Madman, post #8

Drugi sposób "tradycyjny" jest jak na razie bardziej skomplikowany.

1) normalnie zapisz stan gry w grze
2) aby save został "zapamiętany" musisz wyjść z exeka przez klawisz delete
3) po ponownym uruchomieniu KONIECZNIE musisz wcisnąć * na numerycznej, aby gra odczytała save z dysku.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem