[#7]
Re: Napalm - The Crimson Crisis
@PopoCop,
post #4
Wczoraj skończyłem "Napalm" (obie kampanie) i jako małe podsumowanie dodam jeszcze kilka spraw do tego, co pisałem wcześniej.
1. Grając robotami kilka razy zdarzyło się, że mój pojazd atakowany przez wroga zamiast wybuchnąć zostawał na planszy jako "dekoracja" (nie można było mu wydać żadnej komendy, ruszyć z miejsca itp).
2. Jednostki Oil tanker czasami nie potrafią same przebyć drogi z wieży do rafinerii i odwrotnie. Odjeżdżają gdzieś w bok i czekają nie wiadomo na co. Jest to szczególnie irytujące, gdy potrzebny jest szybki dopływ gotówki, a co chwila trzeba kontrolować, czy Oil tanker przypadkiem się gdzieś "nie zamyślił".
3. W ostatniej misji robotów Research centre ludzi nie był w ogóle zauważany przez moje pojazdy, a co za tym idzie nie atakowały go. Na szczęście dało się go zniszczyć przy pomocy Nuke missile.
4. Camouflage i Attack UFO - dwie kompletnie nieużyteczne jednostki. Wg instrukcji pojazd pokryty kamuflażem nie jest widoczny dopóki nie wystrzeli. Użyłem kamuflażu na Mobile bombera, który nie strzela, więc powinien zostać cały czas niewidoczny. Efekt był taki, że został on wykryty i zniszczony, gdy tylko zbliżył się do jednostek wroga. Attack UFO najdroższa jednostka w grze, więc teoretycznie powinna zrównać z ziemią pół ekranu. W rzeczywistości nie jest w stanie zniszczyć Command centre wroga, a na inne budynki szkoda go używac (za drogi).
5. Roboty po zniszczeniu krzyczą. Od kiedy to roboty czują ból?