Komentowana treść: Qbreed 0.3
[#1] Re: Qbreed 0.3
Czy "silnik" AlienBreda 3D jest słaby ? Na engine Quake wygląda to dużo lepiej ? Pamiętam AB3D2 miał naprawdę fajny wygląd w trybie software....OK
Jak powstanie już całość, z checią przejdę AB3D jeszcze raz...;)
[#2] Re: Qbreed 0.3
Działa! Instalka jest banalna. Kopiujemy katalog maps do katalogu ID1. Odpalamy Quake i w konsoli wpisujemy map a (dla mapy "a") lub map b (dla mapy "b") itd.
Działa na porcie Clickboomu i GL WOS PPC. Na pececie pewnie też ruszy.

Dodane: Mapy bardzo obciążają proc. O ile zwykły Quake GL PPC, na BVision dość dobrze działa w 640x480, to Qbreed bardzo przycina.

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2011 16:27:45 przez Andrzej Drozd
[#3] Re: Qbreed 0.3

@Andrzej Drozd, post #2

Poproszę o jakieś szoty albo najlepiej filmik na jutjup.
[#4] Re: Qbreed 0.3

@reactor, post #3

Przed chwilą pograłem 5 minut. Na PC lapku. Szkoda tylko że potworki i bronie są z Quake. Grałem na GLQuaku. W konsoli wystarczy wpisać ... map a ... lub inna literę i gramy...
[#5] Re: Qbreed 0.3
3mam kciuki. Taka 100% zgodność poziomów to nawet w głowie się nie mieści.
[#6] Re: Qbreed 0.3

@Wojox, post #1

szkoda ze nie korzysa to z jakiegos nowszego silnika , jak chocby Q3
[#7] Re: Qbreed 0.3

@DRACOX, post #6

Wtedy nie można by było pograć na...Natami :)
Za jakiś czas wrzuce wideo, niestety kiepskiej jakości, ale coś będzie widać. :)
[#8] Re: Qbreed 0.3

@reactor, post #3

http://www.youtube.com/watch?v=vKjBNWPNSaM


OK, wrzuciłem na YT. Grę odpaliłem na A1200PPC z akceleracją sprzetową BVision. Niestety mapy bardzo klatkują, więc odpaliłem Quake w 320x200. Dla prównania, na początku jest standardowe demo Quake, a później mapa "a" Qbreed. Strasznie tnie jak na PPC 200 MHz i 320x200 z akceleracją. Prawda?

PS. Swoją drogą, gra zachowuje "oddech" Quake, ale ten oddech posiada także w pewnym stopniu oryginał AB3D. Choć może klimat bardziej kojarzył się z Doomem. Dla kogoś nie związanego ze środowiskiem, ten "mod" pewnie będzie bardzo kiepskim modem, ponieważ na bazie Quake1 powstały dużo lepsze gry, czasami lepsze graficznie od oryginału.
Tak czy inaczej, ten news to świetna wiadomość OK i duży plus. :)
[#9] Re: Qbreed 0.3

@Andrzej Drozd, post #8

Klatkuje prawdopodobnie przez rozmiar tekstur. Wyglądają na większe niż oryginalne z Quake.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem