[#9]
Re: QScintilla 2 dla AmigaOS 4.x
@Masta Krishna,
post #8
O, widzę, że kolega wreszcie porzucił pisanie na iOS prawie całkowicie w Objective C/C++ a zaczął w jedynym słusznym C++ plus drobiazgi w Objective jak wszyscy?
Tym sposobem mogę klepać na MorphOS i tylko przenosząc pliki kompilować na Windows, iOS, MacOSX. Każda z platform ma od 2 do 8 specyficznych dla siebie plików, których właściwie nawet nie zmieniam. To jest możliwe właściwie tylko w grach w których nie wykorzystuje się systemowego GUI i zbyt wielu mechanizmów specyficznych dla systemu. Stąd SDL w komputerowych wersjach i wszędzie własne sposoby na robienie wszystkiego. :) Ale jak będę chciał użyć GamesCenter czy zastąpić moją klawiaturę dotykową czymś normalnym z iOS to już przestanie to być uniwersalne. Jak ktoś robi takie normalne aplikacje to jednak znacznie wygodniej jest w Objective-C. A nawet jest to wręcz obowiązkowe. No ale mnie nigdy nie ciągnęło pisanie takich aplikacji. Ja czuję się jak w raju jak mam czarny ekran, coś do dźwięku, OpenGL i C++. No i jeszcze jakieś sposoby na odbieranie sygnałów od użytkownika (klawiatura, mysz, ekran dotykowy, joystick czy cokolwiek innego). Takie niedzisiejsze zboczenie. :)