Komentowana treść: Icaros Desktop 1.3.3 - łatka 03
[#1] Re: Icaros Desktop 1.3.3 - łatka 03
Ciekawe kiedy ten system zacznie byc płatny?
[#2] Re: Icaros Desktop 1.3.3 - łatka 03

@Skiba, post #1

Płatny nie płatny, ale Amigowy. Jakby obsłużył więcej sprzętu może być i płatny.
Co do błędów, to normalne. Ciężko na x86 kodować bez błędów. To taki rodzaj instrukcji. Jak w Windowsach, łatka klei łatkę....
[#3] Re: Icaros Desktop 1.3.3 - łatka 03

@Wojox, post #2

Ciężko na x86 kodować bez błędów.


Podeprzesz tą tezę przykładem?
[#4] Re: Icaros Desktop 1.3.3 - łatka 03

@Wojox, post #2

Zauważmy że linux jest często pisany na różne platformy sprzętowe, między innymi na różne rodzaje procesorów i jak już łatki wychodzą, to wszystkie takie same. I nie ma że na ten procesor jest łatka potrzebna a na inny już nie. Choć nie jestem programistą to sądzę, że jednak każdy człowiek się myli, jeden mniej, drugi więcej - również pisząc program. Więc powstają błędy, których z początku nie widać, a które potem trzeba łatać, gdy je zauważą użytkownicy. Takiego Windowsa również piszą ludzie i to dość pokaźna grupa (każdy swój kawałek) i też potem pojawiają się zgrzyty i błędy. Zauważmy że taki Windows musi obsłużyć różne konfiguracje sprzętowe i działać poprawnie, więc tym bardziej błędy się zdarzają. Ale dużo nie trzeba szukać. Jak miałem minimaca z ppc i zainstalowanego Leoparda, też co raz jakieś łatki tenże pobierał i instalował.

ps. czytając forum morphos.pl można się dowiedzieć, że recedent znalazł błąd w publicznej wersji beta Digiboostera 3, a krashan go zlokalizował i naprawił. A program jest pisany na procesory PPC między innymi i jak widać, że ten się nie myli co nic nie robi.

Ostatnia aktualizacja: 17.01.2012 11:12:08 przez gilban
[#5] Re: Icaros Desktop 1.3.3 - łatka 03

@gilban, post #4

Po prostu uzytkownikow IcAROS jest dosyc malo, przez co dluzej bledy wychodza "na wierzch". Im wiecej uzytkownikow danego softu, tym szybciej znajdzie sie rozne "babole" ;).