Komentowana treść: Odyssey - prace w toku
[#1] Re: Odyssey - prace w toku
chyba Crisot, i nie niejaki tylko czlowiek ktory popelnił pierwsze demo na OS4.

PPA coraz bardziej mosowieje i ludzie związani z OS4 są pomiatani

Ostatnia aktualizacja: 02.12.2012 21:32:29 przez michal_zukowski
[#2] Re: Odyssey - prace w toku

@michal_zukowski, post #1

Nie prawda. AOS 4.x jest dobrym amigowym systemem. Nie szukaj znów zwad na PPA. Jak będę miał możliwość na 100 % będę użytkownikiem AOS 4.x Tylko niech właściciele tego systemu podejdą poważnie do rynku. Nie mówię o obecnych klientach ale tych których jeszcze nie mają. Jak przyciągnąć nowych ludzi ? Markę mają, ale pomysłu wcale. MOS to też świetny system, a widzę że pomysłów więcej. Ot taka mała różnica.:P

Gra prezentuje się świetnie jak na początkowe stadium. Widziałbym takie Black Crypt na tym engine. Nawet skopiowane do tej grafiki...OK
[#3] Re: Odyssey - prace w toku
Trzeba poczekać na coś więcej, bo jak na razie za wiele nie jest pokazane. Tekstury są fajne i pasują, tylko ten sufit - tak jakby był za nisko, ale to może być tylko takie złudzenie optyczne na zaprezentowanym filmiku. Jeśli autor to dobrze rozegra to może być coś lepszego od sztywnego Genetic Species, który to był wychwalany - a wyszło jak zawsze.
[#4] Re: Odyssey - prace w toku

@Wojox, post #2

Developerzy OS4 są nieznani, nie licząc Bald Brothers, Solie, Amidoga, xerona, kas1e, czlowieka od Radeonow HD i czlowieka od poprawek sterow do Permedii amigowa spolecznosc nie wie, kto i co dla OS4 pisze. Mogę się założyć że czołowi screenfighterzy OS4, niemający samego systemu nawet nie znają połowy osób przeze mnie wymienionych.

Ostatnia aktualizacja: 02.12.2012 21:56:16 przez michal_zukowski
[#5] Re: Odyssey - prace w toku
Była już gra o takim tytule na Amigę.
[#6] Re: Odyssey - prace w toku
Na razie to bardzo proste tech demo. Nie ma co się podniecać. Poziom komplikacji jak tutoriale do OpenGL Nehe: link
[#7] Re: Odyssey - prace w toku
Wizualnie texturki wypasione, jezeli jeszcze gość ma pomysł na tego rpg-a to może być ciekawy tytuł ;->
[#8] Re: Odyssey - prace w toku
Hmmm no nie wiem. To ja już powinienem z 3 gry napisać, a nie napisałem ani jednej. Takie rzeczy to robiłem jakieś 15 lat temu w OpenGL z tutoriali. Trochę mało przekonywujące to jest. Patrząc na poprzednie projekty które były w większym stadium zaawansowania i upadały. Nie ma na co czekać.
[#9] Re: Odyssey - prace w toku
Wygląda nawet nawet. Tylko że, na ile się mogę zorientować to nie jest to jakiś fajerwerk techniki 3D. Ale też z drugiej strony nie o fajerwerki tu chodzi. Najważniejsza jest grywalność, a jak z tym będzie na razie nie da się nic powiedzieć. Moim zdaniem zrobienie engine do chodzenia po korytarzach to łatwiejsza część pracy i bardziej efektowna. Robota zacznie się przy projektowaniu map i lokacji, pisaniu scenariusza. Robota dodajmy często nudnawa i niewdzięczna i tu się czai niebezpieczeństwo porzucenia projektu.
[#10] Re: Odyssey - prace w toku

@Hellena, post #7

Szczerze? - można zapomnieć.
No chyba, że pokaże niedługo screeny z rozwoju postaci, handlu, walki i przykłady ekwipunku, czarów. No i będzie scenariusz sensowny, edytor leveli, objektów.

Takie "rolepleje" to w demach z 95 roku były.
A grafa też nieciekawa.

Ale obym się mylił - jeśli ten koleś zrobił coś większego, to może przyciągnie twórców. Sam tego nie pociągnie.
[#11] Re: Odyssey - prace w toku

@jokov, post #10

No właśnie, to demko to raczej zaproszenie do współpracy. Zrobić loszki to jedno, a wypełnić to postaciami i interakcją to olbrzymia praca którą wg mnie nie jest w stanie sam wykonać.
[#12] Re: Odyssey - prace w toku

@adam_mierzwa, post #11

Ale może jeszcze nie jest stary pomysł
[#13] Re: Odyssey - prace w toku

@Sventevith, post #6

Tylko takiego tutoriala to na AOS i pewnie też na MOS nawet nie skompilujesz w prost. Trzeba się o wiele więcej namęczyć i znać system Amigi. Jak wrzucić gdzieś swój engine na MOS to daj znać, zobaczymy jak to wygląda i chodzi
Widzę że cokolwiek się nie pojawi, to od razu stara się to tutaj pokazać od złej strony. Neo Amigi to nie PC ani XBOX Sony Play Station i sztab 50 ludzi do produkcji (duże pieniądze).
Ja proponuję żeby każdy spróbował coś zrobić i później pokażemy efekty, zobaczymy kto jest jakim chojrakiem szeroki uśmiech

Zgadzam się z tym, że reszta, która pozostała do zrobienia przed autorem jest bardzo trudna.
[#14] Re: Odyssey - prace w toku

@krashan_, post #9

Do prostych ścian to zaprojektowanie mapy nie jest problemem, ale chcę zobaczyć przeciwników i całą resztę grafiki. Zawsze problem jest z grafiką, kod możne napisać jedna osoba grafików do czegoś bardziej ambitnego trzeba więcej.
[#15] Re: Odyssey - prace w toku

@parallax, post #12

Hehe :P
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem