[#18]
Re: Szalter - wersja preview
@Mufa,
post #12
Dziękuję za pozytywną opinię nt. "Nurka" - gry, której jestem współautorem.
Benedykt, jak można było śledzić na forum PPA dopiero co uczył się programowania i wziął się za w sumie naturalny język dla początkujących - AMOS. A, że AMOS korzysta bezpośrednio z asemblera i chipsetu Amigi, nie można jego programów uruchomić natywnie na AmigaOS 4.1. "Szalter" (bardzo fajna, wpadająca w ucho nazwa, nie wiedziałem, że to gwara śląska) jest dowodem na to, że Benedykt zrobił ogromne postępy w krótkim czasie. Myślę, że ma predyspozycje by później nauczyć się języków niższego poziomu. Tak czy inaczej, Benedykt dokonał moim zdaniem właściwego wyboru zaczynając od AMOSa.
Ja obecnie od jakiegoś czasu pracuję tak się złożyło, również nad grą logiczną, grą podobną do Sokobana - klasyka gier logicznych. Piszę ją w C. Miał być Robbo, ale postanowiłem zrobić grę podobną, i o innej nazwie żeby nie być posądzany o plagiat. Już jest naprawdę sporo zrobione (grafika i kod), gra jest o włos od publikacji. Jak wszystko dobrze pójdzie to ten rok chyba będzie najbardziej bogaty w polskie nowe produkcje na Amigę (debiuty lub kolejne produkcje).
Na koniec chciałbym pogratulować Benedyktowi samozaparcia i konsekwencji w nauce! Proponuję też, by rozbudować Szaltera tylko do tego stopnia by gra szybko nie nużyła (dodać parę elementów, by zróżnicować poziomy) oraz trzymać się z góry ustalonego planu. Najlepszą rzeczą jaka istnieje dla gier są moim zdaniem edytory plansz - uatrakcyjniają zabawę i dają dużo więcej radości z gry. Postarajcie się zamieścić edytor razem z Szalterem.
Ostatnia aktualizacja: 08.01.2013 08:52:44 przez Hextreme-Attic