[#11]
Re: Alien Breed 3D II - The Killing Grounds na silniku Dooma
Nawet silnik starego AB3D w porównaniu z Doomem to przepaść. Pikseloza pikselozą, ale było już dynamiczne oświetlenie, punktowe a nie na cały sektor. Trochę 3D, czyli robocik z 8 mapy, kolory przy drzwiach na kartę to tez obiekty. I na koniec porządny room over room, co najlepiej widać na 11 mapie - Admin Block. Kilka pięter, klatka schodowa, takie cuda na silniku 2,5D na PC było trochę później. Co do samej modyfikacji, bez obsługi "3D floors" oryginalnych map się nie odtworzy, resztę da się jako tako zrobić. Sam myślałem nad zrobieniem AB3D w ZDoom od kiedy właśnie dodali obsługę wielopoziomowości w trybie software. Nie wiem jak jest teraz z Odamexem, kiedyś był robiony jako 1:1 stary Doom ale pod nowe platformy, może ma teraz opisane ficzery.
Ostatnia aktualizacja: 17.03.2013 18:15:04 przez ID909