Niestety nie mam w Apollo 040/40 MHz wystarczającej pamięci - gra potrzebuje 64 MB. Ale mogę ją odpalić na BlizzardziePPC w którym też mam 040/40 MHz. Nie odpalę jej na BVision tylko na AGA i zrobię za jakiś czas film :)
Chyba sobie jaja robicie z tymi "benchmarkami". Ta gra dobrze działała dopiero na dopalnych pecetach. W software render było równie żałośnie jak na Waszych Amigach. Skoro w tym porcie nie działa akceleracja 3D to jedyne co można zrobić to spuścić port do klopa
Na 100MHz będzie już średnio około 12FPS, więc da się grać. Ja grałem w Q1 na 68030 z 68882 40MHz. Co prawda w naprawdę małym okienku i to było klatka....klataka....klatka, ale kilka plansz przeszedłem
Największa zabawa jest dla Twórcy, że mu się udało i później jeszcze optymalizacja i dodanie RTG etc. a nam testowanie tego i się podniecanie. Mi się podoba, jak będę miał konfig zrobiony, to zaciągnę i przetestuję jak u mnie działa.
Ostatnia aktualizacja: 22.03.2013 12:41:06 przez flops
Wszystko związane z starymi komputerami jest sztuką dla sztuki. O to tutaj właśnie chodzi
Jak ktoś może to niech wrzuci jak chodzi to na 68030 z koprocem
Ostatnia aktualizacja: 22.03.2013 15:53:25 przez flops
Wszystko super tylko nie rozumiem czemu nie ma obsługi RTG? Przecież to łatwiej zakodować i powinno szybciej chodzić... No i by działało na wszystkich amigach, a nie tylko 1200 i 4000 :(
Strzelam - Być może NovaCoder nie ma karty GFX a tylko AGA z 060 (co jest wiadome z filmików YT) i nie mógł przetestować działania na karcie graficznej LUB wolał się skupić na optymalizacji Q2 dla AGA pod PALem.
a ja jestem pełen podziwu dla autora, że udało mu się to osiągnąć. to na serio b. zaawansowany engine i sam fakt, że to w ogóle chodzi (i to całkiem znośnie jak widać) na aga jest imponujący. weźcie poprawkę, że port optymalizowany był pod wyłącznie 60 i to 80mhz (chyba, głowy nie dam)
Tu jeszcze dochodzi jedna przyczyna. Dla zasady i dowodu. Pecetowcy swego razu kwiczeli pod niebiosa że tego się NIE DA ZROBIĆ na Amidze, bo to złom. Tu jest dowód że się da. A podejżewam że da się jeszcze więcej, tylko na to potrzeba więcej czasu. Myślę że autor nas jeszcze zaskoczy.
Tu jeszcze dochodzi jedna przyczyna. Dla zasady i dowodu. Pecetowcy swego razu kwiczeli pod niebiosa że tego się NIE DA ZROBIĆ na Amidze, bo to złom. Tu jest dowód że się da.
Jak już to nie da się zrobić w sensie grywalności, a ten port to tylko potwierdza, zresztą to co wspominasz dotyczyło raczej Dooma a nie Quake a już na pewno nie 2 bo wtedy Amiga już leżała i robiła pod siebie.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.