Komentowana treść: Reggae 3.1.7
[#1] Re: Reggae 3.1.7
błeeeee, błeeeee, to nie jest port z Linuksa? Panie, ja nie jestem rolnikiem
A tak na poważnie, to chodzi za mną pomysł na fajny, prosty programik korzystający z Reggae. Tylko brak czasu :(
Podsumowując: prawdziwie amigowe API w Morphosie to jest naprawdę siła OK
[#2] Re: Reggae 3.1.7

@wali7, post #1

a co chcesz w reggae zrobić?
[#3] Re: Reggae 3.1.7

@michal_zukowski, post #2

...pewnie coś takiego jest, ale chciałbym się nauczyć robić interface w MUI, więc wymyśliłem sobie rozbudowany menedżer-akcelerator pobierania plików, z mozliwością pobierania segmentów (oczywiście program je sam sklei). Jakieś ładne MUIowe GUI, może port AREXXa (albo LUA) - słowem coś do nauki MOSowego API. A gdyby jednak takiego programiku nie było dla MOSa - to tym lepiej.
Większość istotnych rzeczy zrobi http.stream - i o to chodzi.


Ostatnia aktualizacja: 02.04.2013 23:00:48 przez wali7
[#4] Re: Reggae 3.1.7

@wali7, post #3

To ja poproszę o Dropbox dla MorphOS-a. :) Nawet może być taki, który nie śledzi sam zmian tylko robi synchronizację na żądanie.
[#5] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#6] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#7] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#8] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#9] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#10] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#11] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#12] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#13] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#14] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#15] Re: Reggae 3.1.7

@_arti, post #14

No tak, tak też można.
Ale skoro jest opis API dla własnych aplikacji.... w sumie można by kiedyś spróbować. Zobaczyć jakie są ograniczenia, i co mogłoby to dać naszym maszynom.
Jak pisałem wcześniej, jeśli będę miał trochę wolnego czasu (hehe), to spróbuję napisać taki prosty manger/akcelerator downloadu. Patrzyłem na opis http.stream, i wydaje mi się, ze spokojnie nadaje się do tego celu.

Ostatnia aktualizacja: 03.04.2013 12:57:23 przez wali7