Komentowana treść: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard
[#1] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard
Gra na mocne 3+. Całkiem fajna.
[#2] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@michal_zukowski, post #1

Graficznie nie ma tragedii, dzwiekowo nie przeszkadza, plynnosc i szybkosc animacji bez zarzutu tylko ...in the name of dzizas ta gra wymaga malpiej zrecznosci.
Po 10 minutach tracenia zyc na 1 levelu i najlatwiejszym poziomie dalem sobie spokoj, szkoda moich nerwow
[#3] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@selur, post #2

Chyba sobie jaja robisz. Na najłatwiejszym poziomie można spokojnie do 3 poziomu dojść.
Oczywiście mając styczność pierwszy raz z tą grą. Może nie znasz zasad gry?
Stojąc na niebieskiej platformie możesz przenieść się o 1 pole w górę lub w dół.
Dodatkowo czasem możesz zebrać teleport (lipe) i użyć go w miejscu gdzie nie ma niebieskiej platformy gdy zbliża się w twoją stronę wróg.

Pierwszy poziom jest ultra łatwy a to z tego względu, że niebieskie potworki chodzą cały czas tam i wewte. Na drugim poziomie jest już troszkę trudniej ponieważ czerwone potworki od razu podążają w twoją stronę a na późniejszych poziomach występuje mniej platform, które mogą Ciebie przenieść w górę czy w dół. Gra jest świetna i potrafi wciągnąć na dłuższą chwilę.
[#4] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@Leon, post #3

W gore? ...a to tego nie wiedzialem.
Mimo wszystko dla mnie to za szybka gra. Okres fascynacji zrecznosciowkami z ZX spectrum mam juz lata za soba ;)
[#5] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard
gra skodowana w asm?
autorowi należy się respekt ok, racja

ps. ale i tak nie ma szans wywołać tyle emocji co agent lux
[#6] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard
Ślicznie to autor wykonał. Kod+gameplay - mocna rzecz. Szalenie staroszkolny, grywalny tytul.
Byc moze dzieki takim wlasnie ludziom amigowa scena odzyje, i kiedys bedzie w stanie dorownac tej z 8-bit Atari. Chcialbym :)
[#7] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@michalmarek77, post #6

Ci co umieją wiedzą co to asembler 68k.
Zapewniam że autor nigdy by się nie zabrał do napisania tego tytułu w asemblerze x86, bo ten istnieje tylko na papierze...
[#8] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@Wojox, post #7

Assembler is overrated.

Ta gra rownie dobrze moglby byc napisana w Basicu - jezyk tu nie ma nic do rzeczy. I nie o zdolnosci programistyczne chodzi , a o gamedesign raczej. Zdolnosc programowania to max 5-10% gry. W najlepszym razie.

Na PC, z istniejacymi frameworkami, zdolnosci programistyczne nie sa wrecz zupelnie potrzebne, by tworzyc wspaniale rzeczy!
[#9] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@michalmarek77, post #8

"Ta gra rownie dobrze moglby byc napisana w Basicu"

tak a np. taki Super Stardust 2 na A1200 moglby zostac napisany w Pascalu a Secret of Monkey Island 3 w PHP
[#10] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@Wojox, post #7

zapewniam Cie że na 286+VGA+SB łatwiej byłoby napisać tą grę niż na Amigę ok, racja

swoją drogą 32bit asm x86 jest niewiele trudniejszy od asm 68k
no i oczywiście najwięcej osób właśnie umie assembler x86 i to dla tej architektury powstaje najwięcej kodu w assemblerze ok, racja
[#11] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@Wojox, post #7

No patrz, znaczy się w czym TO kumpel z grupy napisał? A efekty do dem? Hmmm... Pewnie w języku polskim, w zeszycie. Na papierze. ;)
[#12] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@Deftronic/..., post #11

Nie trzeba szukać daleko, w UAE x86 emulacja procesora 68k z JIT jest napisana w asemblerze. :)
[#13] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #12

Jest już nowa wersja z zapisywaniem highscore i innymi zmianami. Info na EAB
[#14] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@michalmarek77, post #6

michalmarek77:

> Byc moze dzieki takim wlasnie ludziom amigowa scena odzyje, i kiedys bedzie w stanie dorownac tej z 8-bit Atari.
-----------------
Atari 8bit? To chyba pod względem dem, a nie chciałbyś pod względem gier, haha.
[#15] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@YERZMYEY/HOOY-PROGRAM, post #14

Chodzilo mi dokladnie o "scene", ktora tworzy gry.
Gdyby na Amidze poziom dorownal chocby 30% tego co dzis na male Atari tworza (POLSCY) fani Atari to amigowi fani wyleciliby z radosci poza uklad sloneczny!
W glowie sie nie miesci co dzis tworzy sie na Atari - HDM, RR, Line Runner, etc,. Kosmos, Panowie.
Czapki z glow przed Atarowcami!
[#16] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@michalmarek77, post #15

papierowa torba Ja to mogę się co najwyżej schować pod czepek z papieru. Tyle nie wydanych (nie ukończonych) gier. Tyle pokładanych nadziei... Tyle bezproduktywnych rozmów... Mogę tylko szepnąć (csss..... już za niedługi czas sytuacja powinna zmienić się na lepsze wub ).

Ja pozostaję przy Amidze Classic. Programiści z PPA to chyba tylko Asman prócz mnie para się podobną robotą. Selur dużo prawi, ale nie wiem czy sam bierze z tego lekcję. Reszta programistów to jeśli gra nie wygląda jak Quake 2 to jest dla nich duży obciach.

Klasyczna scena growa na Amigę prawie stoi w miejscu, rozruszajmy ją Panowie.
I oczywiście czapki z głów przed Atarowcami.

Ostatnia aktualizacja: 15.04.2013 18:47:41 przez Hextreme-Attic
[#17] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@Hextreme-Attic, post #16

Reszta programistów to jeśli gra nie wygląda jak Quake 2 to jest dla nich duży obciach.


Szajs to szajs, niepotrzebnie wyolbrzymiasz do stwierdzenia "jeśli gra nie wygląda jak Quake 2".
[#18] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@Hextreme-Attic, post #16

Widzisz, ja lubię retro-gry, dla mnie gra na A600 jak najbardzioej moze miec retro-feeling. OD 3d mam pc , ps2 , maca i N64. Hextreme-Attic, ja z utęsknieniem czekam na twoje zapowiadane retro-gry i szczerze życzę ci przezwyciężenia problemów i zakończenia produkcji :) Tylko sugeruję mniej pisania na forum i mniej zapowiedzi. The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard był tworzony w sumie po cichu , autorzy zaprezentowali od razu gotową grę/
[#19] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@michalmarek77, post #15

Te gry dowodzą że wygląd Quake2 nie jest potrzebny aby gra była fajna :)
[#20] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@kjb666, post #19

Nic nie starzeje się gorzej niż gry 3d. Szczegolnie te z okresu 95-05.
Grafika z Quake 2 ? Paskudztwo, nawet pod OpenGL. Z drugiej strony Lemmings, Shadow of the Beast, Gods sa dzis tak samo plastyczne, sliczne jak w dniach pemiery! Ciesza oko kazdego, nawet niespecjalnie zainteresowanego tematem retro.
Amiga i 3D ? Bez sensu.
[#21] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard
[#22] Re: The Incredible Adventures of Moebius Goatlizard

@michalmarek77, post #21

OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem