Komentowana treść: Wywiad z Simonem Phippsem
[#1] Re: Wywiad z Simonem Phippsem
Zawsze uważałem "Bubba 'n Stix" za bardzo niedocenioną grę. Oryginalny pomysł, świetna animacja, niezły (trochę absurdalny) humor, dobre sterowanie. Generalnie dobry pomysł w bardzo dobrym wykonaniu.
[#2] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@MDW, post #1

Poziom trudnosci jest bardzo duzy w Bubba'n'Stix, zwlaszcza od 3-go swiata.
[#3] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@MDW, post #1

super gierka i super animacje
[#4] Re: Wywiad z Simonem Phippsem
Fajny wywiad. Wolfchild - amigowy majstersztyk w calej okazalosci. Epicka gra!
/swoja droga, ma ktos to na carcie na SNES'a - wersja PAL - szukam od dluzszego czasu, bezowocnie/
[#5] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@reactor, post #2

Poziom trudnosci jest bardzo duzy w Bubba'n'Stix, zwlaszcza od 3-go swiata.

Potwierdzam. Ja generalnie nie potrafię grać i bardzo szybko się zniechęcam więc nigdy dalszych poziomów nawet nie widziałem. Muszę sobie kiedyś obadać tę grę na YouTube. Może jest jakiś kompletny longplay.
[#6] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@michalmarek77, post #4

Wolfchild - amigowy majstersztyk w calej okazalosci

Zgadzam się świetny tytuł, ostatnio pogrywałem w "udoskonaloną" wersję na Sega Mega CD, owszem fajna ale wolę, ścieżkę dźwiękową z Pauli (niż CDAUDIO).
[#7] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@BULI, post #6

na amigaremix jest niezły remix z Wolfchilda, z 2003 r. siedzi, pije i chrupki Jeden z bardziej udanych i moich ulubionych.
[#8] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@snajper, post #7

Wolfchild

Moja pierwsza gra na Amigę.
Fantastyczna muzyczka i klimat. Bardzo dobra gra!
[#9] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@BULI, post #6

Niewątpliwie wersja z Pauli jest lepszaOK
[#10] Re: Wywiad z Simonem Phippsem
Wolfchild - dla mnie też bardzo udana gierka, na szczególną uwagę zasługuje muzyka :)
[#11] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@deez, post #10

A co sądzicie o Rick Dangerous?pomysł
[#12] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@parallax, post #11

bardzo udana gierka Rick Dangerous. Jako pierwszą miałem okazję grać w dwójkę, pamiętam że była coś skopana albo może trainer skopany i ostatniego "świata" nie było. Rick doczekał się kilku fanowskich produkcji, z czego jedna zdaje się była nawet całkiem udana.
[#13] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@parallax, post #11

Mistrzostwo jak na owe czasy, w dodatku zabawna. Jak na amige jedynka wygladała srednio ale to takie czasy ze albo moc amigi odkrywali powoli albo to byl port z commara64. Udalo mi sie nabyc obie w oryginale.
[#14] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@snajper, post #12

bo 5 level jest dopiero jak po kolei wszytskie 4 przejdziesz.
oraz gdzies na flopach mam cos o nazwie rick dangerous 2,5 czyli jakby trzecia czesc. inne levele sa.

Ostatnia aktualizacja: 03.11.2013 23:11:48 przez Valwit
[#15] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@Iceman27, post #13

Rick Dangerous to gra która najpierw powstała na Amstrada CPC. :)
[#16] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@ZbyniuR, post #15

całkiem mozliwe, amiga dopiero sie rozwijala , wiadomo jak wygladaly gry przed 1990 i jaka mialy palete kolorow i animacje. Nie zmienia to faktu ze ani chwili sie nie nudzilem, a bajecznie kolorowy frog swoim kumkaniem wynudzil mnie smiertelnie. :)
[#17] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@ZbyniuR, post #15

Rick Dangerous to gra która najpierw powstała na Amstrada CPC

Ja znalazłem tylko info, że wszystkie wersje "wszystkie" wersje wyszły w 1989!
Jakieś źródło mówiące o tym, że to Amstradowa gra?
[#18] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@BULI, post #17

Znalazłem tez info o tm jak powstał pomysł na grę i nigdzie nie ma ino o przywiązaniu do jakiejś platformy, jest za to ino, że według niektórych wersja Amstradowa była "skopana" dla tego powstaął ulepszona wersja "Rick Dangerous 128+"
[#19] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@BULI, post #18

wlasciwie to szkoda ze wiecej tego nie powstalo pewnie przez udziwniona 2 z kosmitami. Wolalem jednak swiatynie i piramidy z 1:)
[#20] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@Iceman27, post #19

Mnie tez dwójka już tak nie leży, w przeciwieństwie do jedynki.
[#21] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@BULI, post #20

i chyba temu nie zrobili trojki w tamtych czasach to bylo piekne liczyly sie pomysly i ciagle byl swiezy gameplay.
[#22] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@BULI, post #18

Nic nie było skopane tylko z okazji którejś tam rocznicy by uczcić jedyny taki przypadek że Amstradowa gra doczekała się tylu konwersji na inne platformy, w 2010 zrobiono podbajerowaną limitowaną wersję na cartridgu dla Amstrada PLUS, z dodatkowymi poziomami, jeszcze płynniejszym przewijaniem i nową paletą. (starsze CPC miały 27 kolorów w palecie a nowsze 4096, osobiście wolę tą grę w starszej cukierkowej niż nowszą szaroburą).
A "niektórzy" mogą sobie gadać co chcą. :)
[#23] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@ZbyniuR, post #22

Mniejsza o to, czy była skopana, czy to tylko pomówienia, ale nie odniosłeś się do mojego zapytania o to czy rzeczywiście wersja na Amstrada była pierwszą/docelową platformą?
[#24] Re: Wywiad z Simonem Phippsem
Nie wiem czy pamięć mam już słabą, ale czy tutuł gry "Switchblade" nie miał być tytułem polskiej gry z gatunku FPP i to na komputer A500!!!! Czy faktycznie, coś pomieszałem?
[#25] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@vimothep, post #24

Pomieszałeś. Chodziło o "Switchworld".
[#26] Re: Wywiad z Simonem Phippsem

@recedent, post #25

Dzięki, właśnie przeglądałem sobie gazetki w poszukiwaniu owej zapowiedzi (szukać już nie będe). Blisko byłem. ;)


A wracając do treści newsa, to tylko jedna gra mnie zainteresowała do tego stopnia że ją kiedyś ukończyłem - "Dragonstone".

Ostatnia aktualizacja: 05.11.2013 22:39:50 przez vimothep
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem