[#11]
Re: Gra "2048" teraz również na Amigę
@cholok,
post #9
Głównym problemem jest tu mnogość konfiguracji - gra jest "systemowa", tzn. korzysta z systemowych bibliotek a tych mamy trochę - od czystych przez CGX/P96 po Cosmosowe, do tego dochodzą "dopalacze" w stylu FBlit, CGX-AGA itd. Mamy też różne datatypy png.
Najlepiej jest na kartach graficznych - tu jest w miarę uporządkowana sytuacja i tryb okienkowy najlepiej tu działa. Jeżeli nie chcemy mieć przekłamań grafiki na AGAcie, to wypadałoby uruchamiać grę na własnym ekranie (oczywiście w przypadku skór #?gfx, które były rysowane z myślą o kartach graficznych przekłamania będą i tak).
Z moich spostrzeżeń (być może się mylę i Phibrizzo mnie poprawi) wynika, że opisywane przez Ciebie problemy mają miejsce, gdy grze zabraknie kolorów na utworzenie maski wycinania dla napisów "Game over" i "You won" (np. skórka AGA odpalona nawet na WB z 256 kolorami, gdy mamy dużo kolorowych ikon potrafi się "kaszanić"). Właśnie m.in. dlatego jest możliwość odpalenia gry na własnym ekranie.