Komentowana treść: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014
[#1] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014
i dobrze ! ileż można grać i głosować na to samo ?
[#2] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014
Zagłoszono
[#3] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014
Ja tez zagłosowałem.
[#4] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014
U super Syndicate to jedna z najlepszych gier na amidę obok dune II
Ja mam wydanie z Polską instrukcją do gry 64 pl
oraz nie oficjalną Polską wersją językową gry








64 strony instrukcja PL !
[#5] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014
Gram i ja OK
[#6] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014

@TUPCOM, post #5

No ale nowy nie jest taki fajny
link


Ostatnia aktualizacja: 06.07.2014 09:15:42 przez Dorian3d
[#7] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014
Ja głosuje na te gry w które aktualnie gram i nie jest różowo, bo od paru miesięcy nie zagłosowałem. Ostatnio to tylko grałem w KeyMastera produkcji Selura. Ehh trzeba by to zmienić
[#8] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014
Głosy oddane.
[#9] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014

@Dorian3d, post #4

chyba zartujesz, to nawet nie sa exclusive. Zwykle porty i do tego przecietne. Dune 2 tak slabo chodzila na amidze ze wolalem po stokroc wersje PC. nie dosc ze szybsza do tego ladniejsza i muzyke miala dynamiczna. Syndicate to samo , uboga wersja pod kazdym wzgledem. Zas PC mial lepsza w dodatku wydana w calosci w naszym jezku. Pudelko jedynie mialo obwolute po ang + dysk instalacyjny pl. Nie wiem czemu nie wydano wersji na A1200 az sie prosilo o to by porzadnie wydac takie gry.
Nie rozumiem tez czemu tak malo glosuje sie na gry wydane wylacznie na amige. Czyzby byly kiepskie?
[#10] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014
Ciekawe czy jest gdzieś lista gier multiplatformowych w której określono, która wersja jest najlepszejsza :)
[#11] Re: Games TOP10 - wyniki za czerwiec 2014

@lda, post #10