Komentowana treść: Chaos Guns - poszukiwania programisty
[#1] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty
jak w 85% ukończony, to może niech wypuszczą te 85%, a resztę dorobi się kiedyś w formie patcha siedzi, pije i chrupki
[#2] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty
buuu!

Rzucanie projektu, ktory jest w 85% ukonczony jest dzialaniem co najmniej dziwnym a sam pomysl wykorzystania silnika np. takiego BOH'a do tej gry jest jakas kompletna bzdura. Jesli nikt nie skonwertuje tego PowerD na cos bardziej ludzkiego, to obawiam sie, ze gra pozostanie juz na stale ze statusem unrelased a szkoda, bo byla by to pierwsza gra na 4 graczy od wielu lat.
Cos za szybko programisci sie poddaja z tymi amigowymi projektami, moze faktycznie wiekszosc nie wytrzymuje krytyki...
[#3] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@snajper, post #1

no chyba raczej nie za bardzo to mozliwe, skoro gra jest tak niestabilna to mialaby zwiechy co chwila, mozliwe ze niedokonczone etapy. Szkoda byloby zachodu na to , no i chyba licza na jakis zarobek i zwrot kosztow
[#4] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@snajper, post #1

Kurde dół. Obawiam się, że nic z tego już nie będzie.
[#5] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty
Szkoda
[#6] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty
To teraz wszystkim szczekaczom i marudom patentowym polecam odnaleźć płaską powierzchnię drewnianą i z odpowiednią siłą (nie za mocno) uderzyć w nią swoim rozumem.
[#7] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Andrzej Drozd, post #6

Dokładnie, dopięli swego.
[#8] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty
Szkoda projektu, gra jest w dość zawansowanym momenice, przykro by było ją tak pożucić :( Mam nadzieję że znajdzie się ktoś chętny do pomocy.
[#9] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Andrzej Drozd, post #6

ze niby krytyki nie zniesli? Raczej watpie, taki projekt to duze zaangazowanie w domowych warunkach i coz gdyby zlotemu celowi przyswiecal dobry zarobek, byloby inaczej
[#10] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Iceman, post #9

Pewnie była to wypadkowa wszystkich czynników. Pomyślmy... człowiek stara się, robi coś, poświęca z 1.5 roku wolnego czasu i dostaje kilka słów wsparcia i morze żalu, dlaczego tak wolno to działa, przecież na A500 gry z '90 zapier..... To zaczyna myśleć i dochodzi do wniosku, że poświęcając czas na komercyjne programowanie, mógłby polecieć na fajne wakacje i wpłacić połowę na nowy samochód, to stwierdzam, że trzeba ruszyć dalej, a nie żyć przeszłością. Lepiej zapracować na lepszą przyszłość
[#11] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@flops, post #10

Ten przykład dobitnie pokazuje jak łatwo można kogoś zniechęcić do pracy poprzez głupie komentarze. Mam nadzieję, że teraz autor zamiast siedzieć w lato przed komputerem wyjedzie na wymarzone wakacje z rodziną czego mu osobiście życzę.
[#12] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Leon, post #11

Skąd wiadomo, że kolega MarkK zrezygnował z udziału w projekcie po przeczytaniu komentarzy na PPA, a nie np. po konflikcie z resztą zespołu tworzącego grę?
[#13] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@recedent, post #12

Raczej watpie ze po przeczytaniu komentarzy, chyba dzieckiem nie jest. No chyba ze jak w tej piosence ze czlowiek po 40 ma troche z dziecka, troche z lwa
[#14] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@recedent, post #12

Na pewno głupie komentarze mogły mieć na to wpływ a czy coś jeszcze to nie wiem. Zastanawiam się dlaczego wspomniałeś o komnetarzach na PPA? Czyżby autor czytał PPA?

@Iceman: A dlaczego dzieckiem? może doszedł do wnisosku, że większość amigowców nie jest zainteresowana jego projektem a dla 2,3 osób nie ma sensu kończyć projektu. Musiał być jakiś konkretny powód, że autor odpuścił na samym finiszu.
[#15] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Leon, post #14

stawiam na problemy wewnetrzne w zespole, albo zwyczajnie nie dawal rady i te 85% to sciema
[#16] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Leon, post #14

A do tego mogło się okazać, że osiągnięcie pewnych efektów na nowych maszynach jest po prostu prostsze niż na klasyku, więc skoro nie będzie tak jak zakładał to sobie odpuścił. Swoją drogą, nie wiedziałem, że PowerD jest dostępny w wersji na klasyka (nie interesowałem się fakt).
[#17] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Iceman, post #15

E tam nie dawał rady Tyle już zrobił, to co miałby rady nie dawać pomysł Widać, że pojęcie ma pomysł
[#18] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@parallax, post #17

Dlaczego wybrano tak egzotyczny język, o którym nie można nawet znaleźć informacji w Sieci?
Czy nikt z osób zarządzających zespołem nie wziął pod uwagę ryzyka wykruszenia się jego części oraz idących za tym konsekwencji?

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2014 17:54:16 przez Geekboy68k
[#19] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Iceman, post #15

Każdy kto programuje, albo pracuje w podobnej branży wie, że tak naprawdę "drobne poprawki i ostatnie szlify" to większość najbardziej problematycznej roboty i najbardziej pracochłonnej. Tak naprawdę z tego co widzę, to jeszcze zostało sporo pracy programisty (jak dla mnie 40-50%). 85% to może być uzyskany efekt końcowy, ale nakład pracy jaki pozostał to właśnie to około 50%.
Wystarczy że założył rodzinę i pozamiatane, albo przeliczył ile godzin poświęcił i gdzie się znajduje finansowo.
[#20] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Iceman, post #3

The game will be released as a digital copy for free to download.

We are however planning to have a limited boxed version with a CD, printed manual, printed map (...) we unfortunately cannot confirm the price or availibility. This will be announced later.


No to chyba zarobek nie jest priorytetem.
[#21] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Geekboy68k, post #18

Dlaczego wybrano tak egzotyczny język
O tym samym pomyślałem, ale jak to mówią: na bezrybiu i rak ryba. Może nie mieli programisty ze znajomością innego języka zjadliwego dla Ami? W takim wypadku mieli wybór albo taki, albo żaden.

@KJB
Zastanawiam się dlaczego ludzie robiący takie fajne rzeczy jak Chaos Guns, Sqr-coś tam, Solid Gold i inne, nie wezmą za kopię chociaż jednego funta (funta bo jest najdroższą walutą), przecież na Amibay, Ebay itp. jest taki przemiał że głowa mała. Można przecież sprzedawać rzeczy tanio i mieć z tego chociaż na przysłowiowe piwo, niż nic - no może poza marudzeniem.
Poza tym sklep dla Amigowców powstaje, ale naturalnie byłby bojkotowany przez wszystkich nie lubiących jego pomysłodawców/właścicieli.
[#22] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Radek_Cz, post #21

niech biora 15euro i wydadza w pudeleczku, co to jest dla starych dziadkow 60zeta? Kazdy pracuje wiec mysle stac go na wydatek 2-3 gier amigowych roczniepomysł
[#23] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Iceman, post #22

Ja jestem za (patrzę od strony twórców szeroki uśmiech). 15euro za pudło, to niewiele, jak dobrze pójdzie to 5 wpadnie do twórców. Za elektroniczną niech biorą 5 euro i każdy będzie zadowolony (no może Ci nie, co jak dostają za free to i tak marudzą
[#24] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Iceman, post #22

niech biora 15euro i wydadza w pudeleczku

Z perspektywy programisty mogę potwierdzić, że komercyjność projektu (no dobra, OK, "amikomercyjność" ) dobrze trzyma programistę przy projekcie, co widać na przykładzie DigiBoostera 3... Co prawda z reguły kasa jest nieswpółmiernie mała do włożonej pracy, ale nie o to chodzi, bo przecież ekipa gry nie zakładała żadnych grubych zysków. Ja zresztą też nie.

Zgadzam się co do tego, że wybranie języka PowerD było kaskaderską decyzją, ale jak już się znalazł koder, to miał decydujący głos w tym względzie. A że jest autorem PowerD, więc ten wybór nie wydaje się aż tak dziwny. Niemniej jego rezygnacja pewnie utrupi ten projekt, właśnie z tego powodu.
[#25] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@Radek_Cz, post #21

Oczywiście dobrym pomysłem jest wersja demo za free i pełna wersja płatna.

Może niektórzy ludzie dochodzą do wniosku że ich gry nie są na tyle dobre żeby kasy żądać?
Wolą puścić za free niż sprzedać 20 kopii :)
[#26] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@KJB, post #25

tu nie chodzi o jakis wielki zarobek ale zwrot kosztow, czasu, poswiecenia prywatnych spraw.Przeciez robienie gry w domowych warnukach to nie jest prosta sprawa. Sam szlif i szukanie bledow to masa roboty. Nie wspomne o platformie docelowej, ktora ma waska grupe dinozaurow na wymarciu Ja tam nie zbiednieje jak zaplace 15e. Mysle ze obcokrajowcy tym bardziej
[#27] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty
Twórcy gry znaleźli zdolnego kodera, który pisze dla nich silnik gry w ASM. Zanim jednak przyjdzie nam zobaczyć wersję demonstracyjną lub pełną grę, autorzy zdecydowali się udostępnić trzecią wersję demonstracyjną gry przepisaną w Backbone (???). Dostępne są trzy wersje zależne od konfiguracji (różnią się wielkością ekranu).

Bardziej pokrętnej logiki postępowania już chyba dawno nie widziałem...
[#28] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@mailman, post #27

logika logikom, a w nowe demo gra się całkiem dobrze, strasznie przypomina mi Alien Breed ale z większym nakładem na fabułę.
[#29] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty
Po latach znalazła się osoba, która kontynuuje projekt.

Dostępna jest nowa wersja demo - odnośnik

3
[#30] Re: Chaos Guns - poszukiwania programisty

@mailman, post #29

Ja tu Alien Breeda widzę ok, racja
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem