[#9]
Re: Sterowniki Warp3D dla kart RadeonHD Southern Islands
@michal_zukowski,
post #8
Jak rozumie TinyGL obsługuje Transform, Clipping and Lighting (T&L), które odciąża CPU?
W Warp3D tego nie ma więc siłą rzeczy będzie wolniej dopóki tego nie zaimplementują. Problem polega na tym, że prawdopodobnie, gdy do tego dojdzie będzie się to wiązało z ponowną kompilacją już istniejących portów.
EDIT:
Odnośnie newsa - jest to dopiero "zapowiedź" i zapewne będzie traktowana jako baza, która ma zapewnić kompatybilność wsteczną. Myślę więc, że tutaj czyli w Warp3D żadnych rewolucji nie uświadczymy. Ma to działać na nowym sprzęcie, a na ile temat zostanie rozwinięty/zoptymalizowany to się okaże (sądzę, że już w nie tak dalekiej przyszłości).
Ostatnia aktualizacja: 03.04.2015 12:01:19 przez Lokaty