Komentowana treść: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
[#1] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
Lektura zaiste ciekawa. Szczególnie odpowiedzi na zadawane pytanie :)
Taka lekkość i swoboda w podejściu do hobby stawia amigowanie w zdecydowanie przyjemniejszych barwach
[#2] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
Rozszerzenie pliku archiwum jest nieprawidłowe (zip zamiast lha). Ściągam i czytam :).
[#3] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
bardzo ciekawy ten rodzynek :)
[#4] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
Dzięki za fajny wywiad. Miła lektura.
[#5] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
My za duzo dyskutujemy a za malo tworzymy.
[#6] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
Braincell jedno z moich ulubionych demek z tamtych lat. Na Pixelu pewnie będzie Docent i Root, przynajmniej ostatnio byli.
[#7] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
No w końcu :). Ciekaw jestem wywiadu.
[#8] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
Ależ ten engine jest szybki. Bardzo fajny wywiad OK
[#9] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
Engine szybki, ale paleta kolorów słabo dobrana. W jakiej rozdzielczości działa ten engine ?
[#10] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
Lekki, bardzo przyjemny i merytoryczny wywiad- dzięki Panowie.

Dzięki za "Wilczy szaniec" - rzeczywiście na A500 jest szybko!

No i..

Super Intro 40k na A500 (!!!) : "The Remains Of The Pizza"

oraz

Demo AGA: Braincell

PS
W produkcji "Strip-Tease - 1994 Amiga demo" mamy przemycony motyw niebieskiego motyla, czyli nieśmiałą zapowiedź MOSa
[#11] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
No wiecie coooo DUPA.

Na A3000 działa, ale po wgraniu ReloKicka. Działa bardzo płynnie OK

Ostatnia aktualizacja: 24.09.2015 14:52:09 przez SuperBuster
[#12] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#13] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"
A mnie osobiscie,ciekawi jak sie naklada tekstury bo tego nie rozumiem.
[#14] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#15] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#16] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#17] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#18] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"

@waldiamiga, post #7

Czy ktoś zagłębiał się w źródełka? Dało by się coś z tego zrobić, tzn. albo pociągnąć projekt lub wykorzystać elementy by zrobić coś nowego.
[#19] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"

@waldiamiga, post #18

Najlepiej byłoby wywalić wszystko i wstawić obiekty, tekstury z Wolfensteina 3D
[#20] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#21] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"

@kry_siek, post #19

Najlepiej byłoby wywalić wszystko i wstawić obiekty, tekstury z Wolfensteina 3D

Chyba lepiej zrobić coś oryginalnego. Grafika w pierwszym Wolfenstein "3D" raczej nie powalała.
[#22] Re: Wywiad z Karolem Goźlińskim i nowy "Rodzynek"

@MDW, post #21

A jednak kolorostyka stonowana, dobrze dobrana i tematyka na tyle interesująca, że Wolfenstein to jedna z najlepszych marek w świecie gier do dnia dzisiejszego.

No i dobrze byłoby w końcu zobaczyć Wolfensteina 3D na podstawowej Amidze 500 1MB

Ostatnia aktualizacja: 26.09.2015 18:12:56 przez kry_siek
[#23] [post oznaczony jako OT] wyświetl
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem