Komentowana treść: Nowa, szybka konwersja chunky-to-planar
[#61] Re: Nowa, szybka konwersja chunky-to-planar

@charon, post #19

GX, to co ty palisz, to już przerasta wszystkie komunistyczne książki. OK, może "nie" gx, ale kto wie, bo w kakusiowie oferujesz taką teorię, że sam towarzysz Stalin by się nie powstydził. Rośnie ci ta sekta?OKOKOKOKOK
[#62] Re: Nowa, szybka konwersja chunky-to-planar

@Leon, post #26

audio


Kiepskim jestem muzykiem (bo z niej nie żyję), ale jakby co, to potrafię zrobić dzieło. Jeżeli chodzi o komercyjny projekt, to się polecam, a jeżeli nie o komercyjny, to zaczekam aż stanie się komercyjny.
[#63] Re: Nowa, szybka konwersja chunky-to-planar

@MDW, post #37

Piszę sam wiele rzeczy, które są dostępne w postaci otwartego kodu, bo mam wrażenie, że tylko wtedy panuję w pełni nad tym co robię.


Twoja intuicja cię nie zdradza i nigdy nie zdradzi. Bo to czyjeś, ma zawsze ukryte reklamy lub inne reklamacje.
"Swoja chatka, to swoja, bidna, ale solidna i wiadomo ze dach się nie zawali".

Tak czy inaczej, Robert robi dobrą robotę, ale czekamy już tyle lat na jej efekt. Problemem jest to, ze zmienia projekty i ich nie dokańcza. A jest ich chyba już ze 100...

Do Roberta: Robercie, nie łap wszystkich srok za ogon. Dzieło często wymaga całego życia. Wystarczy jedno w życiu. Nie potrzeba wielu.
[#64] Re: Nowa, szybka konwersja chunky-to-planar

@Andrzej Drozd, post #63

Robert cierpi na typowa dla programistów przypadłość. Ich tak naprawdę nie bawi napisanie softu typu gra czy jakiś tool tylko pisanie enginu. To klasyka jest.
[#65] Re: Nowa, szybka konwersja chunky-to-planar

@Aniol, post #64

A mozna ta przypadlosc jakos wyleczyc?
[#66] Re: Nowa, szybka konwersja chunky-to-planar

@selur, post #65

Tak, trzeba mieć charyzmatycznych współpracowników, tworzących grafikę, muzykę i odpowiadających za design produkcji. Oni trzymają w ryzach programersów :)
[#67] Re: Nowa, szybka konwersja chunky-to-planar

@selur, post #65