@Sokok,
post #11
Presją czasu? W MI? Serio? Akurat zagadka z kubkami to jedna z ciekawszych we wczesnych przygodowkach. Walka z czasem w niej? Elementy zręcznościowe (szczególnie w przypadku ryby). Nie wiem jak można było mieć z tym problem. Ech, podobnie jak z innymi przykładami, to po prostu przypieprzanie się do tych gier na sile. Faktycznie deprymujaca (minimalnie) mogła być końcowa walka z LC ale tam miało to fabularny sens, a niepowodzenie nie miało negatywnych skutków - raczej przyblizalo nas (wyciągając odpowiednie wnioski) do finału tego starcia. Ten fragment był relatywnie trudny, nie ze względu na jego czasowosc, a dlatego, że zmuszał nas do innego, wymagającego błyskawiczne reakcji, podejścia. Labirynt jednakże nie ma z powyzszym niczego wspólnego - to zagadka na 30 sekund grania, której rozwiązanie -jedyne możliwe - mamy cały czas w ekwipunku. To może być frustrujace jedynie dla kogoś kto nie ma pojęcia co nosi z sobą, próbuje przejść "labirynt" na chybil-trafil.