Komentowana treść: AMICast - odcinek #13
[#1] Re: AMICast - odcinek #13
Tower 57 jest chyba tylko portowana przez Daytonę, nie jest to jego autorski projekt.
[#2] Re: AMICast - odcinek #13

@pamp3rs, post #1

Oczywiście tak.
[#3] Re: AMICast - odcinek #13
Ufff, dopiero przesłuchałem.
Sympatyczny i konkretny gość. Tylko trochę odrzucił mnie tym, że robiąc wersje gier dla AmigaOS/MorphOS/AROS niemal cały czas używa Windowsa. Blleeeee.
[#4] Re: AMICast - odcinek #13

@MDW, post #3

Chyba już teraz wszyscy tak robią? Wygodniej, stabilniej no i są narzędzia. Tak jak np. EntwiklerX mówił, gdyby był nowy Blender na Amigę mógłby działać ma tym, a ta musi na czymś, że tak ujmę normalnym.
[#5] Re: AMICast - odcinek #13

@radzik, post #4

Ja na pewno wrócę do używania Blendera pod MorphOSem gdy tylko wyjdzie wersja, która nie ma problemów na najnowszej wersji MorphOSa. G4 1,67GHz w moim PowerBooku to aż za dużo jak na to co robię. Spokojnie wystarczyłaby mi połwa tej mocy i nie odczułbym różnicy. No ale MOSowy Blender tak bardzo się "krzaczy" na MorphOSie 3.9, że to szkoda mi nerwów i czasu. Używam go więc na MacBooku wersji dla OSX.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2016 10:09:20 przez MDW
[#6] Re: AMICast - odcinek #13

@radzik, post #4

Piękne dema AGA na 060 też prawie w całości robione są na PC a potem tylko testowane na real Ami. Wygoda a przede wszystkim MOBILNOŚĆ rozwiązania przemawia za tą opcją.
[#7] Re: AMICast - odcinek #13

@MDW, post #5

Ja na pewno wrócę do używania Blendera pod MorphOSem gdy tylko wyjdzie wersja, która nie ma problemów na najnowszej wersji MorphOSa.


A jak nie wyjdzie? To wg mnie lepiej żeby Daytona używał Windowsa niż w nieskończoność czekał na coś co nigdy może się nie zdarzyć, kiedy brakuje mu jakiegoś narzędzia. Jak dla mnie może nawet trzepać soft na pralce, jeżeli końcowy produkt zadziała na MorphOS.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2016 17:02:47 przez pamp3rs
[#8] Re: AMICast - odcinek #13

@pamp3rs, post #7

Ja mówiłem o sobie z tym Blenderem. Ja też nie czekam tylko używam wersji dla OSX. Gościowi się dziwię, że zupełnie nie koduje pod np. MorphOSem. SDK, Scribble są calkiem zgrabne. Nie mówię żeby cały czas, bo czasem bardzo przydaje się debugger (też wtedy używam Xcode do klepania MOSowego kodu). Ale jednak większość kodu spokojnie mogłaby powstawać pod MorphOSem.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2016 18:55:12 przez MDW
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem