@damianx, post #8
@michal_zukowski, post #13
@sanjyuubi, post #15
@Solo Kazuki, post #16
@Solo Kazuki, post #9
@sanjyuubi, post #17
@selur, post #18
Hmm teraz tak zaczalem myslec co napisales i nie bardzo moge sobie wyobrazic jak niby paleta jest redukowana do 64 kolorow.
@selur, post #18
@Solo Kazuki, post #19
@selur, post #18
@sanjyuubi, post #22
Ja nie zacząłem fanbojowskiej wojenki
stwierdzenie, że grafika w obydwu przypadkach zajmuje tyle samo miejsca?
Podsumowując, stwierdzając fakty, wg Ciebie krytykuję autorów za ich rozwiązanie i żądam wersji tylko ECS.
Może ktoś inny mi wyjaśni co takiego złego powiedziałem, bo ten pan z powyżej jest do mnie jawnie uprzedzony.
@Solo Kazuki, post #24
@Hexmage960, post #21
@selur, post #26
No to teraz jasne dlaczego tylko EHB a wymaga mocniejszego procesora.
Sorry about the 020 requirement, there's no way to get the game to work on 16-bit processors.
I faktycznie troche marnuje sie CHIP ram
@sanjyuubi, post #25
dla mnie osobiście wygląda to jakby wersja ECS powstawała "przy okazji
Originally the game was meant to be AGA only, the 64-color EHB support was added as an afterthought.
ja się pewnie nakręcam za dużo na starość