Komentowana treść: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe
[#31] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#32] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@djpiotrs, post #31

Jeśli chodzi o gry które powstają to muszą być przyjazne dla użytkownika. Ja mam grać a nie przegrywać cały czas. SQRXZ to trudna gra i nie tędy droga panowie twórcy.
[#33] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@djpiotrs, post #32

Ja doszedłem do wniosku, że polscy Amigowcy to jest taka grupa, która obkupiwszy się w sprzęt retro i karty turbo, trzyma to wszystko w piwnicy i ma nastawienie typu "no to jesteśmy, a teraz nas zabawiaj" i kręcąc nosem nic za bardzo od siebie nie dając w zamian. Np. gry - jeden człowiek robi po godzinach coś, co 30 lat temu robił zespół profesjonalistów na etatach zarabiając w twardej walucie - to czego się spodziewacie, jakich efektów?
[#34] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe
Tak, gra jest trudna, ale da się trochę pograć, skoro ja, słabiak kilka pierwszych plansz bez trainera przeskoczyłem.
Bardzo miła dla ucha muzyczka, grafika może być, animacja trochę zbyt kanciasta, ale i tak lepsza niż w amiogowej Giana Sisters, no i hula to super na A500 (co w obecnych czasach wcale nie jest takie oczywiste) ok, racja
[#35] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@freak_outXP, post #33

To spójrz na to co wychodzi na C-64. Tak rozbudowanych i prześlicznych gier to nie było za wiele w czasach gdy "30 lat temu robił zespół profesjonalistów na etatach zarabiając w twardej walucie".
[#36] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@ingenic, post #35

No, ale chyba C64 (mój ukochany, bo miałem) to inny poziom trudności niż Amiga.
[#37] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@KM_Ender, post #36

No nie wiem czy 8 bit to aż taki inny poziom trudności:


[#38] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@KM_Ender, post #36

Czyżby ? Wycisnąć takie wodotryski z 16 kolorów, 1Mhz procesora i 64kb Ram to chyba większe wyzwanie niż podobny efekt na wielokrotnie mocniejszej Amidze 500.
[#39] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@ingenic, post #38

Miałem na myśli to, że po grach C64 spodziewamy się mniej, więc łatwiej zadowolić publikę. Gracze są świadomi ograniczeń 8 bitów. Amiga ma większe możliwości, ale osiągnięcie super efektu nie w porównaniu z C64, ale dawnymi produkcjami na Amigę to wiele pracy.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem