@Azakiel, post #177
(...) co oczywiscie odbijało sie na "klatkażu"
@Phibrizzo, post #180
Enginow bylo duzo. Pamieta ktos jeszcze zapowiedzi gry pt. Lambda?
Szkoda ze ze ciekwe pomysly "poumieraly". To jakies fatum, szczescia czy klatwa dla gier 3D na Amidze.
Mam nadzieje ze to niedosiegnie KK.
Szkoda ze ze ciekwe pomysly "poumieraly".
@Azakiel, post #182
@Phibrizzo, post #180
Enginow bylo duzo. Pamieta ktos jeszcze zapowiedzi gry pt. Lambda?
Szkoda ze ze ciekwe pomysly "poumieraly". To jakies fatum, szczescia czy klatwa dla gier 3D na Amidze.
@recedent, post #184
Co innego zaprogramować tech demo silnika, które pokazuje że "dasie" a co innego zrobić na jego podstawie całą grę.
A po drodze gubi się sens tworzenia takiej produkcji, bo w tzw. międzyczasie umrzesz z głodu albo pukniesz się w głowę i pójdziesz do normalnej pracy.
Myślę, że to "tech demo" było umieszczone publicznie po to, żeby ewentualnie zainteresować wydawcę, który sypnie kasą. Wydawca się nie znalazł, kasą nie sypnął, projekt umarł.
@Aniol, post #187
@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #174
@MDW, post #189
@michal_zukowski, post #192
@Sventevith, post #196
jakieś techniczne aspekty uniemożliwiły pojawienie się gier typu Alone in The Dark na Amigę
@MDW, post #197
@Sventevith, post #198
@MDW, post #199
@Sventevith, post #204
@Rafael/ARMO, post #206