[#10]
Re: Devil's Temple: Son of the Kung-Fu Master
@Kefir_Union,
post #9
Szczegolnie ciezko zabezpieczyc program przy dystrybucji cyfrowej w formie zwyklych ADF-ow. Jesli by to byl chociaz Extended ADF z danymi maksymalnie upchanymi na dyskietkach i spakowanymi bardzo dobrym packerem np. ZX0, to bylo by trudniej. Szczegolnie przy grach 1-dyskowych, bo gracze nie lubia zmieniac dyskietek w sposob niestandardowy. Tutaj nie dalo sie nic ukryc. Zdaje sie, ze gra do tego ma wbudowany wewnetrzny cheat/trainer. To tez ulatwia jej zlamanie, bo da sie ja cala przejsc w parenascie minut z trainerem, albo i jeszcze szybciej. Ale przy grach Amigowych, ktore lacza sie z netem, juz cos tam mozna dodac utrudniajace zlamanie, albo je wrecz uniemozlwiajace o ile by to byla bardzo dluga gra.