[#1] TFT
Chciałem kupić jakiś dobry monitor LCD, niestety nie znam się na tym. Pytam więc czym się kierować tak, aby nie popełnić jakiejś gafy. Myślę o przekątnej 22-24' i maksymalnej rozdzielczości. Jaka firma waszym zdaniem jest godna zaufania czy może jakiś konkretny model jest godny polecenia.

[#2] Re: TFT

@Zbysiuk, post #1

Ja mam jakiegoś Samsunga 21"' 1600x1200 (chyba model 204B). Nic dobrego ani nic złego o tym monitorze napisać nie mogę. Po prostu działa. Dla mnie najważniejsza była rozdzielczość min. 1600x1200 i dwa wejścia. Panoramy w stylu 1680x1050 mi nie bardzo pasują, bo zależy mi żeby jednak w pionie było min. 1200. Matryca to jakieś biedne TFT więc cudów nie wymagam. Przy 1200 pixelach w pionie gradient pionowy jest już niestety znaczny. Kolory na górze ekranu różnią się trochę od tych na dole ale to normalne w tych matrycach i przy tej rozdzielczości pionowej. Monitor się obraca o 90 stopni ale uważam to za absolutnie zbędny bajer. Kupiłem go, bo wówczas w tym przedziale cenowym nie było czego kupić w rozdzielczości min. 1600x1200. Generalnie monitor nie sprawia jakichkolwiek problemów ale na pewno wymienię go na coś poważniejszego jak tylko fundusze na to pozwolą.



Ostatnia modyfikacja: 25.03.2009 09:10:16
[#3] Re: TFT

@Zbysiuk, post #1

Polecam taki monitorek:
http://allegro.pl/item579797237_iiyama_e2407hds_24_dvi_fullhd_hdmi_3_lata_gw.html
Działa elegancko i z PC i z Pegiem.

[#4] Re: TFT

@Arbuz, post #3

a polecacie jakiegos LCD do Amigi 1200 tak zeby i BVision i AGA na nim dzialala (przez Composit video...) no ...i zeby mozna podlaczyc stereo amigi :D

[#5] Re: TFT

@Arbuz, post #3