[#1] Pegasos padł!!!
Piszę z bardzo ciężkim sercem. Dioda zasilania się świeci, wiatrak procesora się kręci i to by było na tyle. Hyperterminal z PieCa kompletnie nic nie wypluwa ( z RAMem i bez, z procesorem i bez, z dyskiem i bez, itd.).
Na razie pytanie do znających się. Powiedzmy, że padła karta procesorowa, a płyta główna nie. Czy bez włożonej tej karty powinny być jakieś komunikaty z Hyperterminala?
[#2] Re: Pegasos padł!!!

@Kitech, post #1

Gdy jeszcze dzialal pegaz to na tym kabelku i ustawieniach dla hyperterminala to pecet dostawał logi ?
[#3] Re: Pegasos padł!!!

@Kitech, post #1

Masz rację - nie znam się. Ale bym najpierw zaczął od zasilacza.i zmierzył czy podaje prąd jak należy.
[#4] Re: Pegasos padł!!!

@Norbert, post #2

Oczywiście.
[#5] Re: Pegasos padł!!!

@groovebox, post #3

Hmm. To jest jakiś pomysł.
Czarny - zero, żółty - 12V, czerwony - 5V, zielony do resetu? Dobrze pamiętam?
[#6] Re: Pegasos padł!!!

@Kitech, post #5

Zielony to samo co czarny.. prąd jest w porządku. Ale czekaj...
[#7] Re: Pegasos padł!!!

@groovebox, post #6

No nic sensownego.
[#8] Re: Pegasos padł!!!

@groovebox, post #7

Może "slynne" kondensatory wymienić? Na płycie głównej.
Jeszcze taki watek znalazłem. Na końcu gość napisał, że padł procesor.

Ostatnia aktualizacja: 08.05.2018 00:02:25 przez SuperBuster
[#9] Re: Pegasos padł!!!

@SuperBuster, post #8

Nikt nie ma więcej pomysłów?
[#10] Re: Pegasos padł!!!

@Kitech, post #9

Wyślij do bPlanu, jeśli zależy Ci na naprawie. Inaczej lepiej wymienić na np. mini.
[#11] Re: Pegasos padł!!!

@Jacek Piszczek, post #10

Kolega używa chyba 2 systemów to tylko SAM460, ewentualnie X5000.
[#12] Re: Pegasos padł!!!

@Jacek Piszczek, post #10