@Jacek Piszczek,
post #10
Z calego serca nie polecam. Jak padl moj Pegasos to wlasnie tam wyslalem. Bardzo niemili ludzie z wygorowanym ego. Jak po 5 tygodniach od momentu gdy dostali mojego popsutego Pegasosa, ktory padl na pstryk palca sam z siebie napisalem e-mail czy juz cos wiadomo w mojej sprawie to odpisali w chamski sposob, ze mam ich nie popedzac. Czekalem jeszcze miesiac i po w sumie 9 tygodniach czekania odpisali: "Niestety nie jestesmy w stanie naprawic bo nie mamy zapasowych czesci do naprawy i prosze wyslac 40 euro za test/diagnostic i 19 euro za przesylke zwrotna z DHLa jesli chce dostac z powrotem moj nienaprawiony sprzet".
Kitech: jesli padlo ci to co mi, czyli "NorthBridge" co jest bardzo prawdopodobne to mozesz sprzet wyrzucic na smietnik bo nawet producent ci tego nie naprawi. Mi jak diagnozowali sprzet to napisali, ze nie maja "NorthBridge" na stanie i moga zamowic, ale najmniej 24 sztuki za 2000 euro. Bylem zakochany w swoim Pegasosie, czulem klimat i dobrze sie bawilem na tym sprzecie. Po tej porazce i 800 euro w plecy za Pegasosa kupilem sobie Maca Mini i to byl wlasnie moj koniec z tym systemem. Kompletnie nie czulem MorphOSa na tym sprzecie.
Ostatnia aktualizacja: 08.05.2018 19:48:00 przez sordan