[#1] Prototype
Ile to wyciąga średnio fps na Macach? Pytam bo na Morphos Storage, panują cokolwiek dziwne zasady i zamiast wrzucić graba z MOSa, wrzucono obrazek z Pandory. No ale że na Pyrce działa to równie szybko co na Amidze One, to akurat wiedziałem. Mnie jednak interesuje czy nowe karty graficzne w realiach amigowych, cokolwiek w przypadku tej gry dają.
[#2] Re: Prototype

@MUFA-amigaone-pl, post #1

U mnie działa 60fpsów ale nie wiem czy gra nie wymusza synchronizacji ramki (miałem do testow wylączone, ale nieraz gry chyba włączają). Co do testów to chyba najlepszym bylby RCTW bo ma najbardziej rozwiniętą grafikę. Ta gra jest brzydka jak noc listopadowa. Chromium jest 100x ladniejszy
[#3] Re: Prototype

@michal_zukowski, post #2

Żeby to sprawdzić wystarczy odpalić grę na jakiejś słabszej konfiguracji i zobaczyć czy też wyciąga te 60 FPS.
[#4] Re: Prototype

@recedent, post #3

Odpalę na ibooku 1.2 i oraz eMacu 1.42 i podam wyniki.

Ostatnia aktualizacja: 08.01.2019 20:01:06 przez Sventevith
[#5] Re: Prototype

@MUFA-amigaone-pl, post #1

Sprawdziłem u siebie - niezależnie od ustawionej rozdzielczości, ustawienia VSYNC w pliku konfiguracyjnym i wyłączenia synchronizacji pionowej przez zmienną TGLSYNC w systemie - gra zawsze pokazuje 60 FPS.
[#6] Re: Prototype

@recedent, post #5

emac 1.42 Ghz 1.5 GB RAM
- w menu mam 89 FPS

Jednak gdy kliam start game z menu gra zatrzymuje się na ekranie loading...
Czy spotkaliście się z tym problemem ?
[#7] Re: Prototype

@Sventevith, post #6

A na iBooku Ci działa?
[#8] Re: Prototype

@Sventevith, post #6

A czy na tym E-Macu sterownik SATA, czy chyba raczej jeszcze ATA (nie orientuję się w specyfikacji starych jabłek) jest w pełni dopracowany, obsługuje DMA itp?

Z doświadczenia wiem że gra nq niedopracowanym sterowniku, potrafi ładować się wielokroć dłużej niż normalnie, tak że mniej cierpliwi mogą uznać że się w tym miejscu zatrzymała / zawiesiła.
[#9] Re: Prototype

@MUFA-amigaone-pl, post #8

Na everymac.com pokazuja:
Storage Dimensions: 3.5" (25.4 mm) Storage Interface: Ultra ATA/100 .
Sterowniki raczej sa dopracowane.
[#10] Re: Prototype

@MUFA-amigaone-pl, post #8

Sata jest tylko w G5, DMA jest obsługiwane we wszystkim prócz Amigi1200/4000, które to jak wiadomo DMA nie mają.
[#11] Re: Prototype

@recedent, post #7

Nie sprawdzałem bo mam problem z wifi a po kablu mi sie nie chciało podpinać sprawdzę na iBook 1.2 i dam znać.
[#12] Re: Prototype

@recedent, post #7

Na iBooku działa poprawnie , ale tylko w okienku.
32MB na karcie graficznej to za mało, aby odpalić to na osobnym ekranie.
W oknie 800x600 w czasie gry najmniej to 70fps

Ostatnia aktualizacja: 16.01.2019 19:25:28 przez Norbert
[#13] Re: Prototype

@Norbert, post #12

eMac ma 64 MB i w oknie też się zawieszało przy ładowaniu.
[#14] Re: Prototype

@Norbert, post #12

Ciekawe. Wychodzi na to, że stała wartość 60 FPS jest tylko na kartach od R300 w górę. pomysł
[#15] Re: Prototype

@recedent, post #14

Przestawienie na 24 bity pozwoliło uruchomienie gry na fullscreenie 1024x768 (natywna iBooka)
Fps przez większość stoi na 61, przy większym zamieszaniu spada do 54
[#16] Re: Prototype

@Sventevith, post #13

Odpaliłem na iBook 1.2 Ghz i 512 MB RAM.

Za pierwszym razem po rozpakowaniu w RAM gra się odpaliła oraz udało mi się wczytać pierwszy etap. Wyszło 51 klatek chodź były spadki do 14 i przycięcia czasami.

Natomiast z dysku gra stanęła na ekranie ładowania na bardzo długo i w końcu się załadowała. Było 60 niezmiennie.

Kolejna próba to ponownie z RAM tam grę odpalałem kilkukrotnie,nie ładowała się do końca pokazywał się 1 etap ale bez scroll i bez statyku głównego. Dało się wyjść z gry esc do menu głównego i dalej do systemu.

Kolejna próba z dysku i odpaliło się po bardzo długim czasie ale tak jak z RAMU tylko HUD da się wyjść do menu i do systemu.

Restart kompa i z dysku znowu ładuje się bardzo długo (2-3 minuty) i gra się odpala wychodzę do menu znowu wczytuje się długo i odpala się normalnie.

Wychodzę do systemu dopalam ponownie i po długim ładowaniu sam HUD.

Poza pierwszym przypadkiem licznik FPS pokazuje zawsze 60.

Generalnie ta gra zachowuje się niedeterministycznie to jakiś crap port.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem