kategoria: Pegasos
[#1] Nie działa touchpad w iBook G4 A1133
Witam. Wszystko działało super, nawet zarejestrowałem MorphOS-a i z dnia na dzień zonk... Najpierw touchpad zaczął się dziwnie zachowywać, kursor skakał z jednej połowy ekranu na drugą, lub reagował sporadycznie, aż w końcu całkowicie przestał działać. Oczywiście podłączenie myszki pod USB jest rozwiązaniem, ale skoro laptop posiada gładzik, to wypadałoby aby działał. Rozkręciłem więc laptopa i wymontowałem touchpada, jest to takie cudo
Po przekopaniu portali aukcyjnych, nie znalazłem takiego, więc zamówiłem uszkodzonego iBooka ale w wersji 14". Niestety okazało się że jest tam inny bo z Synaptics 920-000445-01. Chwile nad tym siedziałem i nawet dolutowałem wtyczkę z uszkodzonego bo były inne. Niestety nie działa. Poseidon wyświetla błąd, że urządzenie jest martwe czy jakoś tak. Pytanie, czy posiada ktoś może gładzik jak na załączonym zdjęciu?
[#2] Re: Nie działa touchpad w iBook G4 A1133

@Ponki1986, post #1

https://www.ebay.com/itm/Apple-iBook-G4-A1133-Touch-Pad-820-1885-A-/362018254819 ?
[#3] Re: Nie działa touchpad w iBook G4 A1133

@Ponki1986, post #1

Powinienem mieć coś takiego w moich "śmieciach". Spróbuję znaleźć i prześlę Ci w kosztach przesyłki. Umowa stoi?
[#4] Re: Nie działa touchpad w iBook G4 A1133

@recedent, post #3

Jasne, super. W sumie to mogłem od razu tutaj zapytać niż kupować w ciemno.

PS. Nie mam konta eBayu więc tam nie szukałem.
[#5] Re: Nie działa touchpad w iBook G4 A1133

@Ponki1986, post #1

Mnie tak się stało po czyszczeniu iBooka G3, ale wszystko wróciło do normy. Przypuszczam, że naelektryzowałem touchpada.
[#6] Re: Nie działa touchpad w iBook G4 A1133

@Ponki1986, post #4

Może być cały topcase? Oznaczenie U22A (815-7984), rok 2005. To chyba ten?

[#7] Re: Nie działa touchpad w iBook G4 A1133

@recedent, post #6

Wygląda na ten sam co u mnie. Warto spróbować. Wyślę na priv adres.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem