[#5]
Re: Death Trial (Mankind) I Nightlong
@Amcio,
post #1
U mnie jest tak samo. I jestem trochę niepocieszony, bo generalnie lubię Mankind i ich produkcje. Zawsze robili tak, że nie było problemów na karcie graficznej. I tutaj też pewnie niewiele brakuje żeby było dobrze (co widać gdy odpali się demo na oknie). Na Amidze z kartą graficzną odrobinę mnie wkurzało, że demo na fullscreenie leci w 15-bitowym trybie, a nie 24-bitowym albo przynajmniej 16-bitowym. Jednak to bardzo widać.
Ja nie znalazłem sposobu na to żeby demo działało poprawnie na fullscreen. Ale... teraz tak mi przyszło do głowy żeby sklonować sobie w ustawieniach MorphOSa ekrany 24-bitowe i te klony zmienić na 15-bitowe (jeżeli istnieje możliwość wybrania 15-bit, a nie tylko 16-bit). Skoro nawet na Amidze z GFX demo tak uparcie chciało 15-bitowych trybów to może wtedy wybierze sobie taki tryb i będzie wyglądało dobrze.
Sprawdzę później.