[#1] Wersja na WarpOS/PPC
Pytałem już wszędzie, zapytam i tu - co musimy zrobić, abyś takową skompilował. Podaj tylko kwotę, nazwę browaru lub... a nie, nie mam konta na Silk Road
[#2] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@_arti, post #1

Myślę, że na dobrym PPC w klasyku było by to całkiem używalne- popieram chociaż PPC nie posiadam.
[#3] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@_arti, post #1

Nie wiem jak aplikacja wyglada w srodku, ale to nie jest tak ze skompilujesz to na WOS/PowerUP i nagle aplikacja przyspiesza. Patrzac na to ze do tej pory nie pojawila sie zadna przegladarka na ppc (os 3.x) to raczej nie warto jest ruszac z tematem.
[#4] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@stefkos, post #3

Nie to, że wywołuje Artura do tablicy ale korespondowałem z nim jakiś czas temu i stwierdził, że właściwie nie ma problemu z kompilacją pod WOS, tylko musi znaleźć czas.
[#5] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@_arti, post #1

Popieram
Dodam że na 040/40 MHz i BVision da się używać. Nie szkodzi że ładowanie strony trwa często 30 sek lub dłużej. Gdy mamy ważną sprawę, to czas ma mniejsze znaczenie, a klasyk jest funkcjonalny.

Na PPC będzie wypas.

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2014 18:55:22 przez Andrzej Drozd
[#6] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@Andrzej Drozd, post #5

Mam kompilatory w wersji 2.95.x. Kompilowałem już w tej wersji NS'a -
pytanie brzmi czy trzeba będzie też skompilować wszyskie biblioteki czy obłuży je procesor m68k ?
[#7] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@_arti, post #1

Popieram OK Po tym co Stachu wyczynia z naszymi kartami BlizzardPPC i CyberstormPPC aż się prosi żeby mieć przeglądarkę szeroki uśmiech
[#8] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@_arti, post #1

podwójny post ...

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2014 19:16:14 przez PrzemasIII
[#9] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@_arti, post #1

Na amigaworld.net pojawiła się ankieta
http://amigaworld.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=41722&forum=27
[#10] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #9

Nie wgryzałem się w wątek- ankieta tak sobie, czy może będzie szansa na coś sensownego?
[#11] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@Artur Jarosik, post #6

To może część kodu zapuszkować do bibliotek, które będą mieć wersje WOS? Najlepiej te, które mocno jedzą CPU. To tak na start. SDL na PPC chyba już jest więc może roboty jest mniej niż by się wydawało?
[#12] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@pong777, post #11

Gdyby byŁa wersja sdl.library dla PPC to nie powinno być duzo roboty.
[#13] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@Artur Jarosik, post #12

Nawet jakby byla to problem masz taki ze czesc operacji wykonuje sie na ppc potem jest context switch i rysowanie idzie przez 68k i znow przelaczenie. Sprobowac jednak mozesz, kto wie moze cos uda sie uzyskac.
[#14] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@Artur Jarosik, post #12

Odpowiedź na:
Gdyby byŁa wersja sdl.library dla PPC to nie powinno być duzo roboty.


Mini Metal Slug pod SDL dla PPC WOS link
[#15] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #14

[#16] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@cholok, post #15

Tak, to jest na tym SDL, działa na BlizzardPPC z kartą graficzną.
[#17] Re: Wersja na WarpOS/PPC

@Artur Jarosik, post #12

Jest właśnie wersja sam się zdziwiłem :)
Trzymam kciuki i gorąco dopinguję.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem