Forum » PPA
[#1] Nowy dział: grafika i animacja komputerowa.
Zastanawiam się czy ktoś jeszcze poza mną dostrzega potrzebę stworzenia działu dotyczacego tworzenia grafiki i animacji na wszystkie amisystemy przy wykorzystaniu dostępnego na nie oprogramowania. Ja osobiście ucieszę się z powstania takiego działu, ponieważ jestem zielony w tych sprawach, a chętnie bym to zmienił. Poza tym na naszym forum są osoby, które mają spore doświadczenie w tworzeniu grafiki i animacji komputerowej na nasze komputery. Chyba warto by było ich nakłonić do podzielenia się wiedzą.
[#2] Re: Nowy dział: grafika i animacja komputerowa.

@Ender, post #1

na mój gust -> good idea... jestem za

[#3] Re: Nowy dział: grafika i animacja komputerowa.

@Ender, post #1

ho! mogę coś napisać o Light Wave w wersji 5. Najbardziej przyjazna użytkownikowi wersja tego softu. 9-tka na PC strasznie mnie wkur%$@!

Był też Personal Paint 100 razy lepszy od Delux'a...



Ostatnia modyfikacja: 29.12.2010 15:40:55
[#4] Re: Nowy dział: grafika i animacja komputerowa.

@Hypnotic, post #3

Był? Czyli teraz lepszy jest DP? :D

Zależy komu co pasowało, bo dla mnie DP ma większe zastosowanie niż PP :D

[#5] Re: Nowy dział: grafika i animacja komputerowa.

@Hypnotic, post #3

Mi też Personal bardziej leży do codziennego dłubania, ale DPaint ma też bardzo fajne rzeczy - ranges - możesz ustawić gradient jak chcesz. Wypełnianie brushem przez stretch, bardziej przyjazny tryb animacji (masz w PPaincie LightTable?), perspektywa...

[#6] Re: Nowy dział: grafika i animacja komputerowa.

@recedent, post #5

Dla mnie Personal wygrywał filtrami. Można było brushem czarować... taka alternatywa dla drogiego PhotoShopa w tamtych latach :)



Ostatnia modyfikacja: 29.12.2010 20:45:02
[#7] Re: Nowy dział: grafika i animacja komputerowa.

@Hypnotic, post #6

@ wszyscy:
Rozumiem, że jesteście na tak.
[#8] Re: Nowy dział: grafika i animacja komputerowa.

@Ender, post #7

też jestem za :)