Forum » PPA
[#1] Odezwa do narodu....towarzysze
Towarzysze amigowcy natchnięty offtopem mccnexa postanowiłem zalożyć ów wątek.

Wracając do apelu jaki poruszyłeś to myślę iż należałoby założyc osobną sekcję do tego na forum i podjąć głosowanie na podstawie wyników i wsparcie finansowe. Np Interfejs 4xIDE by Tomski. Projekt zakłada stworzenie 20 sztuk tego typu urządzenia dla 20 użytkowników portalu PPA.pl którzy zadeklarowali chęć zakupu urządzenia. Koszt 40 PLN + wysyłka. Osoby które zadeklarowały chęć zakupu proszę o podanie danych do wysyłki na maila w odpowiedzi podam dane konta na które należy pieniądze wpłacać. Szacowany czas wykonania projektu 2 tygodnie.

Drugi przykład

Uzytkownik Gucio

Projekt: turbo 020/14 dla A600 made by garaz zaklada stworzenie 5 sztuk tego urządzenia Jestem biednym studentem nie jestem w stanie wyłożyc 1200 PLN na zakup elementów potrzebnych dla projektu na sumę składa się robocizna i czas jaki muszę poświęcić na stworzenie karty. Osoby zainteresowane proszę o wiadomość na maila podam nr. konta na które wpłacać pieniądze. Projekt ruszy w momencie kiedy zbiorę całą kwotę.

Oczywiście możnaby dla tego działu przeznaczyć koordynatora być może nawet koordynator musiałby mieć osobne konto. Z którego po zatwierdzeniu przez niego projektu przelewanoby pieniążki ze zrzuty na konto twórcy zwycięzkiego projektu o ile twórca potrzebowałby wsparcia finansowego.Osoba pełniąca tę funkcję musiałaby weryfikować dane projekty. Znaczy się osoby które dany projekt mają stworzyć. Weryfikacja byłaby pod kątem wiedzy aby uniknąć oszustów którzy pod płaszczykiem tworzenia projektu zgarnialiby kasę ze zrzuty nie robiąc nic.

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2012 09:11:59 przez miro_78
[#2] Re: Odezwa do narodu....towarzysze

@miro_78, post #1