@Lokaty,
post #21
ale przecież to co Norbert napisał to jakiś stek... no właśnie czego (jak to napisać aby oddać to co o tym myślę, a nie obrazić? ;) )... powiedzmy bezsensu.
po pierwsze - jakie zastępowanie technologii? czy ktoś usunął z MOSu graphics.library? to jakim cudem działa amigowy soft wykorzystujący API tej biblioteki?
po drugie - czy MOS-Team ma obowiązek informowania kogokolwiek o szczegółach implementacji w swoim, komercyjnym produkcie? zresztą w tym kompletnym przypadku, gdyby ktoś grzebał w API w ten sposób (a to nie ma miejsca), wszystko byłoby widać czarno na białym w SDK. więc nikt by nic nie ukrywał
po trzecie - przecież "prawdziwi amigowcy" wielokrotnie podkreślali że MOS nie ma nic wspólnego z Amigą. to dlaczego teraz takie pretensje? zresztą czy jakiekolwiek działania osób trzecich (np. członków MOSTeam) mają jakiekolwiek odniesienie do szczegółów implementacji AmigaOS4? (bo chyba o to zdaje się mieć pretensje Norbert - w przeciwnym wypadku jego post nie ma już w ogóle sensu)
po czwarte - czy API AmigaOS3.x jest taką świętością, że nie można wprowadzać zmian w produktach opartych na nim (nawet jeśli w tym przypadku tak się nie dzieje)? przecież AmigaOS4 też ma zmienione API...
jeszcze drobna uwaga (jakby ktoś chciał coś pisać nt praw do API) - praw do API nie da się zastrzec, dowodzi tego istnienie np. DosBoxu wykorzystującego przecież API MS Dosu, ReactOS wykorzystującego API MS Win, albo wrappera WINE... przecież trudno oczekiwać, że dysponujący armią prawników MS nie blokowałby działań konkurencji (sam przecież oferuje emulator PC dodawany za darmo do Win) gdyby miał ku temu prawne podstawy
czyli cztery odpowiedzi, a każda wystarczy aby wykazać że Norbert się myli. a jego post jest naprawdę kuriozalny, czy wszyscy wtedy muszą udawać, że właśnie są na wakacjach? ;)