kategoria: AMOS
[#1] AMOS

Jak zdobyć AMOS-a ? Gdzie go kupić ? pobrać ? skąd go można wytrzasnąć ?
Proszę Was o pomoc bo koncept mi się skończył ?
Wiem że są lepsze jezyki programowania ale tak dla czystej przyjemności wystarczy Amos.
Jestem "zielonym" kadydatem na Amigowca. Dość mam blaszanego pudełka pod stołem, wracam do Amigi (kiedyś miałem A500 i CD32).
Bardzo proszę Was o pomoc

Jarek

[#2] Re: AMOS

@Jarcyk, post #1

Mimo wszystko polecam jezyk C.Obadaj sobie moje kursy w PPA
[#3] Re: AMOS

@Jarcyk, post #1

AMOS został uwolniony i jego w pełni legalne wszystkie wersje (AMOS Creator, AMOS Professional, AMOS 3D, EasyAMOS) wraz z kompilatorami można ściągnąć ze strony back2roots.org, a konkretnie stąd.


Nie byłbym sobą gdybym nie dorzucił jeszcze pewnej uwagi... Powrót do AMOSa nie jest powrotem do Amigi. To co nazywasz Amigą nawet nie jest podobne do dzisiejszej Amigi. :) Prawdę mówiąc to AMOS działa dzisiaj już tylko na UAE. Mimo wszystko - miłej zabawy. Tez sobie czasem lubię przypomnieć czasy Atari Xl/XE... :D

[#4] Re: AMOS

@Jarcyk, post #1

Ech, Amos :). Napisalem w 1994 (chyba) gre pod tytulem "ucieczka". Byl odtwarzany mod (wzialem cudzy na chama), scrol na planszy tytulowej i obrazek zrobiony w Deluxe Paincie. A sama gra to bylo Robbo bez elementow dynamicznych. Dalem kumplowi jedna dyskietke bo mial zrobic edytor a swoja kopie gdzies posialem. Potem zgubilem swoja dyskietke a kumpel swoja i bylo zgrzytanie zebami...

Wiem że są lepsze jezyki programowania ale tak dla czystej przyjemności wystarczy Amos.

Dla czystej przyjemnosci wystarczy! Do tej pory pamietam ten fajy patent ze zwijaniem tresci funkcji! No i spokojnie mozesz zrobic takie czadowe gierki jak Goblins. Nie wiem tylko czy Amos siega do AGI i jak dziala na lepszym sprzecie. Lepiej to sprawdz zeby sie nie rozczarowac.
[#5] Re: AMOS

@Jarcyk, post #1