[#6]
Re: [MorphOS] Gdzie jest itoa?
@Grzegorz Kraszewski,
post #4
Dzięki za info o StrToLong(). Najciemniej pod latarnią (czyli podstawową biblioteką AmigaOS), hehehe. :) Jak nie będzie wyjścia to użyję. Ale niezbyt lubię kod pocięty zbyt dużą ilością #define. I tak windowsowy OpenGL wymaga pewnych wstawek przy inicjalizacji, których pod MOS-em nie trzeba robić.
Z tą pseudoamigowością masz 100% racji. Ale mam na to wytłumaczenie. Dzięki temu, że klepię pseudoamigowo to mogę coś grzebać. Gdybym miał te swoje biedy robić tylko dla AmigaOS/MorphOS to niestety nie mógłbym ich robić, bo nie miałbym czasu. To co robię ma się jednym ruchem ręki kompilować na początek pod Windows i MorphOS, a potem gdzie się da (niezależnie od procesora, endianów, systemu). Po prostu staram się znaleźć sposób na prawie pełnowymiarowe robienie dla ami-maszyn. Robienie wersji dla MOS-a jest tylko i wyłącznie moją dobrą wolą. Nie oczekuję za to niczego poza satysfakcją. Resztę może zapewnią mi inne porty. Ale to się zobaczy czy pogłoski o bumie na casual games nie są przesadzone. :)
--------edycja--------
Jak zwykle niezawodnyKaczuś zwrócił mi uwagę, że szukam itoa, a z opisu wynika ze potrzebuję atoi. To dlatego rzookol pisał żeby użyć sprintf. Po prostu Was zmyliłem. :) Wybaczcie - pisałem to z pamięci, a te "intuicyjne" nazwy funkcji w biblioteki standardowej zawsze mi się myliły. StrToLong z AmigaOS wygląda dużo lepiej i na pewno pomylić się nie może z czymś zupełnie odwrotnym. Przepraszam za zamieszanie. :)
Ostatnia modyfikacja: 08.01.2009 07:54:14