@recedent, post #1
@deez, post #36
@peceha, post #42
@Adinfo, post #43
@peceha, post #44
@recedent, post #1
@VERSION 2,0 @DISPLAY {Width = 640, Height = 480} @SAMPLE 10, "Bells.wave" Function p_CreateSprites() ; Circle SetFillStyle(#FILLCOLOR) CreateBrush(10, 12, 12) SelectBrush(10) Circle(0, 0, 6, #WHITE) EndSelect SetBrushTransparency(10, #BLACK) CreateSprite(1, #BRUSH, 10) EndFunction p_CreateSprites() x1=0 y1=0 DisplaySprite(1, x1, y1) Function p_MoveRnd() x=Rnd(634) y=Rnd(474) Circle(x,y,3,#RED) MoveSprite(1, x1, y1, x, y, {Speed=1}) PlaySample(10) Circle(x,y,3,#BLACK) x1=x y1=y EndFunction EscapeQuit(True) SetInterval(1, p_MoveRnd, 40) ; ; main loop! ; Repeat WaitEvent Forever
@peceha, post #44
Predkosc dzialania Holywood na klasyku bez karty graficznej jest.. straszna.
@MUFA-amigaone-pl, post #47
@R-Tea, post #48
Nie było mi dane niestety pobawić się tym narzędziem na mojej nieodżałowanej A1200 full wypas, ale tu nie chodzi o prędkość w sensie (zbyt wolno), ale o to, że duszek czasami sunie jednostajnie, a czasami gwałtownie przyspiesza, co w ogóle nie wynika z kodu źródłowego.
A uruchamiałeś to na swojej One? Dałem linka do gotowca na 68k.