@KM,
post #19
@KM
Piszę w BB2.1 z edytorem 2.24
W zasadzie przyglądam się AmiBlitzowi bo w sumie jak będę pisal bez FPU to też zadziała na gołej A1200 a edytor i debugger wygląda chyba na nieco wygodniejszy.
Nadal ubolewam że nie da się robić cross-developmnetu z BB
@Koyot, @QUAD
Dzięki
Co do grafiki to tak jak pisałem to co widać to jest tylko na szybko zrobione aby te filmiki jakoś wyglądały ;)
przede mną właśnie już teraz decyzje co do designu, klimatu, grafiki.
engine przestaje być ogólny i wiele elementów gry po prostu będzie zależało od designu
@Teh_Kain
Ja w sumie też chciałem to robić na OCS, i choć w sumie wiem jak to miałem problemy z wydajnością. a jak już udawało mi się zrobić to wydajnie to kosztem grafiki i ilości kolorów.
Na tę chwilę nadal zostaje AGA, ale kto wie... może kolejna gra będzie OCS/ECS 512+512
RKLE powiadasz? :) do zobaczenia
UWAGA: Mam prośbę do muzyków/dźwiękowców
Potrzebuję już w tym momencie jakiś prosty moduł (krótki pamięciowo i czasowo) na 3 kanałach + kilka sampli: podskok, strzał, strzał gdy nie ma pocisku, wybuch.
Gra w zasadzie będzie miała klimat lekko SF i bochaterem na 90% będzie robocik choć inny.
Dziwięki i musyczkę potrzebuję do testów. Z góry wielkie dzięki jakby komuś chciało się coś podesłać